Posted August 21, 2024Aug 21 Popular Post Hoi gewaardeerde radio freaks 😁 Omdat ik al jarenlang lid ben, en het enorm waardeer wat er allemaal gepost is, deze 'repost'.... Deze opnames komen van allerlei forumleden al dan niet van heeeeeel vroeger, of ergens anders, en als er iets mee is, met 1 of meerdere bestanden hoor ik het wel. Hier 84 opnames van 1983 en 1984 ! Meer bedoelt, voor als iemand nog iets mist ofzo This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
June 15Jun 15 Hoi! Nieuw hier. En struinend door de archieven van deze site kom ik meer tegen dat niet (meer) online staat, dan dat nog wel te beluisteren is.Geweldig dat er nog heel wat te vinden is, maar dode linkjes (net als bovenstaande link) zijn natuurlijk een beetje een dode mus.Staan deze bestanden wellicht elders nog online? En wat is de reden om ze te uploaden naar site waar ze maar tijdelijk staan? Edited June 15Jun 15 by DR.
June 15Jun 15 7 uur geleden zei DR.:En wat is de reden om ze te uploaden naar site waar ze maar tijdelijk staan?Kosten voor betaalde abonnementen.
June 18Jun 18 Author Wellicht als je een mooie (betaalde) dienst voor ons kan regelen, dan wil ik ze graag weer uploaden hoor... maar denk dat de meesten van ons hier dit puur voor de fun doet, en mijn bestanden zijn minimaal 6 maanden toegankelijk geweest, dat is al heel wat tegenwoordig. Swisstransfer, Wetransfer, etc staan ze maar een week of paar weken op, of zijn ze weg na een aantal downloads....