Posted November 22, 2024Nov 22 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Hallo leden bijgeleverde een upload weet iemand of deze jingle op een album staat en welke johan
November 22, 2024Nov 22 49 minuten geleden zei Harm ten Brink: Welke jingle, het zijn er vier! Typische Ad Bouman produktie... Hoe weet je dat het een AB productie is?
November 22, 2024Nov 22 2 uur geleden zei johan1: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Hallo leden bijgeleverde een upload weet iemand of deze jingle op een album staat en welke johan De Time For Music Jingle staat op 100 Veronica Jingles de combinatie volgens mij op geen enkele cd of lp
November 22, 2024Nov 22 Ik kan 'em ook niet vinden in ons archief. En ik kan me deze combinatie ook niet heugen. Maar Johan heeft 'em toch? Zelfs in "wav". Wat is dan het probleem ?
November 22, 2024Nov 22 nummer 3052 op de dubbel elpee This is the hidden content, please Sign In or Sign Up .
November 25, 2024Nov 25 Author sorry laat berichtje maar jules, de jingle is te vlug afgekapt misschien iemand in zijn archief een betere versie maar jaap de vries heeft de jingle toegereikt dank hiervoor jaap
November 25, 2024Nov 25 Author This is the hidden content, please Sign In or Sign Up een eigen mix van de Veronica jingle hier by de link voor de verzamelaars groet johan
November 27, 2024Nov 27 9 uur geleden zei Rink Hof: Ik kan de eerste link (die van vrijdag) al niet meer openen. Rink Rink, Zou wel moeten kunnen. Link loopt tot 29 november. Gerard
November 28, 2024Nov 28 Op 27-11-2024 om 08:08 zei Gerard van den Ende: Rink, Zou wel moeten kunnen. Link loopt tot 29 november. Gerard Het gaat om deze link: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Ik krijg dit:
November 28, 2024Nov 28 8 minuten geleden zei Rink Hof: Het gaat om deze link: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Ik krijg dit: Rink, Je hebt gelijk. Ik denk dat de link een korte downloadtijd heeft. Misschien dat Johan of iemand anders je kan helpen. Ik ben zelf geen jingle-fanaat. Gerard
November 29, 2024Nov 29 Author Hallo Gerard de nieuwe upload This is the hidden content, please Sign In or Sign Up GERARD, DE GOEDE JINGLE This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
November 30, 2024Nov 30 13 uur geleden zei johan1: Hallo Gerard de nieuwe upload This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Het eerste deel hiervan (ca 13 sec) is ook gebruikt bij de 1 april grap van de tros (1982 dacht ik) met Space Radio. Kaz van Iersel speelde Space Radio die de TROS Top 50 (Ferry Maat) wegdrukte op Hilversum 3. Prachtig stukje radio.
November 30, 2024Nov 30 Op 30-11-2024 om 02:34 zei Rink Hof: Het eerste deel hiervan (ca 13 sec) is ook gebruikt bij de 1 april grap van de tros (1982 dacht ik) met Space Radio. Kaz van Iersel speelde Space Radio die de TROS Top 50 (Ferry Maat) wegdrukte op Hilversum 3. Prachtig stukje radio. Inderdaad 1982 Spaceradio, te horen in dit TROS 1982 overzicht: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Edited December 1, 2024Dec 1 by Albatrosstudio