Posted February 8Feb 8 Ik moest ineens denken aan een artikel wat ik ooit gelezen heb waarin stond dat Lex Harding in 1975 onderhandeld heeft met Sylvain Tack over een herstart van Radio Veronica. Ik vroeg mij af of Rob Out daar ook bij betrokken was. Heeft iemand hier misschien wast meer informatie over? Fijn weekend, Wim
February 8Feb 8 Popular Post Rob Out had een voorbereidend bezoek aan Sylvain Tack gebracht voor Lex Harding, Ad Bouman, Bart van Leeuwen en Karel vd Woerd die kant uit gingen. Volgens Ad had hij (Ad) ook "een secretaresse" meegenomen hetgeen je hoort in onderstaande opname. "De hits van" op 30-7-1993 met Ad Bouman en Bart van Leeuwen. Omdat Ad naar een verjaardag was stond het programma op twee DATJES. Die werden verkeerd om afgedraaid. 🙂 Dus tussen 19-20 het tweede uur en tussen 20-21 het eerste uur. VOO - Spanje avontuur Veronica Edited February 9Feb 9 by Albatrosstudio
February 9Feb 9 Author Hartelijk dank voor de info! De link kan ik trouwens niet openen, straks nog maar een keertje proberen... Fijne zondag!!
February 9Feb 9 7 uur geleden zei Sapuripong: Hartelijk dank voor de info! De link kan ik trouwens niet openen, straks nog maar een keertje proberen... Fijne zondag!! Link werkt bij mij gewoon............
February 9Feb 9 42 minuten geleden zei Albatrosstudio: Link werkt bij mij gewoon............ Bij mij ook Douwe. Gewoon WeTansfer.
February 10Feb 10 Op 8-2-2025 om 23:29 zei Albatrosstudio: Dus tussen 19-20 het tweede uur en tussen 20-21 het eerste uur. VOO - Spanje avontuur Veronica Is bij mij een link naar een lege startpagina van WeTransfer. Edwin
February 10Feb 10 Vorige week stuurde ik iemand een wetransfer link en die had hetzelfde probleem zoals Edwin het beschrijft. Hij probeerde te downloaden vanaf een recent aangeschafte IMAC schreef hij. Uiteindelijk heb ik een andere oplossing dan wetransfer gekozen om hem de files te laten downloaden. Vreemd genoeg rapporteerde wetransfer naar mij dat hij de files wel gedownload had, maar hij kon ze niet vinden op z'n computer. Edited February 10Feb 10 by Ben
February 10Feb 10 Er is inderdaad een probleem bij het downloaden vanaf een iMac als je de standaard browser Safari gebruikt en probeert te downloaden naar een externe schijf die niet is geformatteerd in de Apple standaard. Als je een andere browser gebruikt b.v. Firefox lukt dat wel. Helaas heeft Apple dit nog steeds niet opgelost.
February 10Feb 10 Een wazige startpagina van WeTransfer, met een niet aanklikbare link. Op een computer met Windows 11 Pro ( versie 24H2). Met een Chrome up-to-date versie 133.0.6943.60 (Officiële build) (64-bits).
February 11Feb 11 Voor de verandering heb ik het wel kunnen downloaden. Ben net begonnen met luisteren, dus ik heb Rob Out met zijn secretaresse nog niet gehoord, Dank je wel, Douwe. Rink
February 11Feb 11 Op 10-2-2025 om 14:14 zei Robin Westhof: Een wazige startpagina van WeTransfer, met een niet aanklikbare link. Op een computer met Windows 11 Pro ( versie 24H2). Met een Chrome up-to-date versie 133.0.6943.60 (Officiële build) (64-bits). Hier dus ook. www.schietmijmaarlek.nl Screenshot:
February 11Feb 11 Author 7 minuten geleden zei rauhfaser: Hier dus ook. www.schietmijmaarlek.nl Screenshot: Zo is het bij mij ook. Laptop met Windows 11
February 12Feb 12 Om de vraag maar even direct te stellen dan: wil iemand anders dan Albatross (geen idee waarom het nu ineens misgaat) het programma voor mij en Sapuripong opnieuw plaatsen? Edwin
February 12Feb 12 Popular Post Hallo Edwin.....bij deze hoop dat het nou lukt..Dank aan Douwe https://pixeldrain.com/u/S42fE38a https://pixeldrain.com/u/R9SyjK82 gr jan V Edited February 12Feb 12 by jan V
February 12Feb 12 39 minuten geleden zei jan V: Hallo Edwin.....bij deze hoop dat het nou lukt..Dank aan Douwe https://pixeldrain.com/u/S42fE38a https://pixeldrain.com/u/R9SyjK82 gr jan V Dank! Edwin
February 13Feb 13 Op 10-2-2025 om 14:14 zei Robin Westhof: Een wazige startpagina van WeTransfer, met een niet aanklikbare link. Op een computer met Windows 11 Pro ( versie 24H2). Met een Chrome up-to-date versie 133.0.6943.60 (Officiële build) (64-bits). Geen problemen met windows 11 pro hier en wetransfer .