Posted July 1Jul 1 En daar is het volgende boek met een hoofdrol voor Radio Veronica:Radio Veronica, anker van mijn j...Radio Veronica, anker van mijn jeugd, Marjan van den Dorp...Bestel Radio Veronica, anker van mijn jeugd van Marjan van den Dorpe ✓ Voor 23:00 besteld, morgen in huis! ✓ Gratis verzending vanaf 20,- ✓ Gratis afhalen in de winkel
July 1Jul 1 leuk maar de link werkt niet! Dezer gaat beter denk ik. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Edited July 1Jul 1 by PowerMusic
July 1Jul 1 Ik ben er aan begonnen, maar nadat ik een aantal zaken en ook namen tegenkwam die niet juist waren heb ik het boek weer dicht geslagen. Ik heb het pas twee weken geleden voor het eerst gezien.Vreemd want er hebben een aantal mensen, w.o. Jelle Boonstra en zelfs Bart van Leeuwen het boek voor publicatie hebben gelezen.En ook Ad Bouman is het niet opgevallen dat eerst z'n naam Bouwman met een "W" werd geschreven en daarna weer zoals het hoort zonder "W".Maar wellicht heeft de schrijfster na een mail van mij bij latere drukken mijn correcties "mee genomen"........................Dat weet ik niet.Het boek beschrijft inderdaad hoe een fan er al die jaren tegen aan keek. Historisch gezien zag ik in mijn drukproef niet echt een aanvulling bij datgene dat er al is. Edited July 2Jul 2 by Juul
July 1Jul 1 En even wat meer over de inhoud. Oh enne Marjan emigreerde naar Spanje en heeft meerdere boeken geschreven.
July 2Jul 2 Ach waar heeft dit nou voor nodig ...weer alles opschrijven in een boek wat er al is geschreven en met meer liefde dan dit en zonder fouten ook nog ..Plaatje maar weer .....................
July 2Jul 2 Popular Post Heb je het boek dan al gelezen Jaap? Ik vind je commentaar namelijk een beetje erg kort door de bocht.Volgens mij is het namelijk een persoonlijk verhaal van Marjan en in het voorwoord staat dan ook dat het niet alleen over Veronica gaat! Rob V.
July 3Jul 3 20 uur geleden zei Rob Veld:Heb je het boek dan al gelezen Jaap? Ik vind je commentaar namelijk een beetje erg kort door de bocht.Volgens mij is het namelijk een persoonlijk verhaal van Marjan en in het voorwoord staat dan ook dat het niet alleen over Veronica gaat!Rob V.nee en dat gaat ook niet gebeuren Rob , er zijn voor mij twee boeken en er is een bron stichting Norderney met alle info. Zit niet te waachten op nog een boek . Speelbal van de golven en het boek van auke kok zijn voor mij genoeg .
July 3Jul 3 Popular Post En ik begrijp het helemaal überhaupt niet. Ik lees toch zo'n boek om de belevenis van iemand anders me te maken. Zijn zicht, mening enz. Vooral voor ons, kan het toch geen probleem zijn. We wéten het tenminste gedeeltelijk daadwerkelijk beter. Ja is toch leuk maar normaal is ook dat de éne meer en de andere wat minder weet. Ook als ik een boek schrijf kan ik niet alles weten. En ik vind het toch leuk wanneer ik iets beter weet^^Natuurlijk heeft iemand die erbij was, zoals Juul de eiste, wat daar staat moet kloppen. Da's normaal. Maar niet ieder boek over Veronica is een soort van documentatie. Iemand zong eens iedereen heeft zijn eigen verhaal. En mening xD
July 3Jul 3 Author 50 minuten geleden zei Jaap De Vries:nee en dat gaat ook niet gebeuren Rob , er zijn voor mij twee boeken en er is een bron stichting Norderney met alle info. Zit niet te waachten op nog een boek . Speelbal van de golven en het boek van auke kok zijn voor mij genoeg .Ieder z'n ding Jaap. In gedachten hoor ik een diskjockey van de zeezender Veronica nu zeggen: 'Da's leuk voor je'.
July 3Jul 3 Author 7 uur geleden zei Juul:Martin,"da's leuk voor je"...........................Wie zei dat dan?Bart van Leeuwen.
July 6Jul 6 1 uur geleden zei RobMesander:Ik blijf het boek door Rob Out het beste vinden.RobIk ook Rob!
July 6Jul 6 Popular Post Hier is ie DZB. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 1 uur geleden zei RobMesander:Ik blijf het boek door Rob Out het beste vinden.RobSamen met het boek van Auke.
July 6Jul 6 1 uur geleden zei Juul:aubHet eerste artikel komt uit het Algemeen Dagblad van 30-8-1975.De bron van het tweede artikel kan ik niet traceren. Gr.thijs
July 7Jul 7 Een persoonlijk verhaal tegen de achtergrond van Veronica, dat kan naar mijn idee wel degelijk iets toevoegen aan de (vele) naslagwerken, waarvan ik Auke en de site van Stichting Norderney de beste vind en het boek van Out er als (niet altijd betrouwbaar of volledig) relikwie uit de eerste hand bij houd. Maar met die naslagwerken moet je een persoonlijk verhaal niet vergelijken, denk ik, al is het wel handig als de feiten die er in staan kloppen. Ik ga het niet lezen, maar dat is wat mij betreft geen veroordeling van het boek.Edwin
July 9Jul 9 Op 6-7-2025 om 17:26 zei Juul:Hier is ie DZB. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Samen met het boek van Auke.Hartelijk dank Juul!