Posted July 5Jul 5 Popular Post Dit komt van een CD uit het archief van Hans Hogendoorn. Ik neem aan dat Hans dit zelf heeft gedigitaliseerd. Ik heb het woord scoped aan de titel toegevoegd. Dat betekent dat in de opname vele stukjes van de originele uitzending uitgeknipt (of niet opgenomen) zijn. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Wie vindt het leuk om de gedraaide noteringen van deze Fun 40 hieronder uit te schrijven? Edited July 5Jul 5 by Ben
July 5Jul 5 1 uur geleden zei Ben:Dit komt van een CD uit het archief van Hans Hogendoorn. Ik neem aan dat Hans dit zelf heeft gedigitaliseerd. Ik heb het woord scoped aan de titel toegevoegd. Dat betekent dat in de opname vele stukjes van de originele uitzending uitgeknipt (of niet opgenomen) zijn. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Ben,Eindtijd moet zijn 18:31 uur.Groet,Gerard
July 6Jul 6 Author Jon, that's great! Thanks very much! This confirms that the date on the recording is correct.