October 3, 2025Oct 3 Wie oh wie kan mij aan de opname van Paul de Leeuw bij Frits Spits op de Mega-tribune. Eens in de zoveel tijd ontving hij gasten op een zogenaamde mega-tribune met luisteraars erbij. Ik vermoed dat dit in 1994 moet zijn geweest....Zou te gek zijn!
October 3, 2025Oct 3 Is dat eenzelfde vraag als deze topic?https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/55630-oproep-de-avondspits/page/2/
October 3, 2025Oct 3 Popular Post This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
October 4, 2025Oct 4 Author Oh wat erg! Heb ik destijds helemaal gemist blijkbaar, excuus! Duizendmaal dank voor het herplaatsen!
October 5, 2025Oct 5 Nah ik vind het nog erger dat ik dat bandje nog steeds hier heb liggen (en nog steeds niet gedigitaliseerd ook). Fijn dat iemand anders zijn/haar opname al wel heeft veiliggesteld 😅