February 21Feb 21 Popular Post In 2023 had ik een draadje gestart met opnamen van mijn Gouwe Ouwe programma bij de lokale omroep in 2008. De laatste posting was van 12 Februari 2024. Het draadje staat op slot, dus daarom start ik hierbij een nieuw draadje en ga ik verder waar ik gebleven was. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up De playlist kun je hier vinden onder 19 Februari: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Dit is het "oude" draadje (voor wie het gemist heeft).
February 21Feb 21 Leuk Ben. Ik bewaar nog steeds mooie herinneringen aan "het dorp". Pas geleden kontakt gehad met oud de hoofd redacteur Wim Meiners van de 'de Gooi" in Hilversum. En ook later de eigenaar van de boekhandel in het dorp. . Woont al heel hang in de USA.
February 21Feb 21 Author Popular Post Dank je, Juul! Op 28 December was je te gast in LosGoud en vertelde je over een wel heel speciale gebeurtenis, die je had meegemaakt hier in 't dorp. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Meer over Juul en die gebeurtenis is hier te lezen: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
February 26Feb 26 Author Popular Post Dit is de uitzending van vandaag precies 17 jaar geleden. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up De playlist kun je hier vinden onder 26 Februari: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Volgende week ga ik verder met de maand Maart uit mijn favoriete 60's muziekjaar: 1967
March 5Mar 5 Author Popular Post Gisteren schreven Juul en ik over WCFL. Dankzij WCFL kregen groepen als The New Colony Six en The Buckinghams, beiden uit Chicago, nationale bekendheid. Je hoort ze beiden in deze LosGoud van precies 17 jaar geleden. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up De playlist kun je hier vinden onder 5 Maart: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
March 12Mar 12 Author Popular Post Het tweede nummer in LosGoud van 12 Maart 2009 is van Johnny Rivers, een helaas wat ondergewaardeerde artiest. Hij zingt één van mijn favoriete nummers : Baby I need your lovin' . This is the hidden content, please Sign In or Sign Up De playlist kun je hier vinden onder 12 Maart: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
March 23Mar 23 Author Popular Post Wat aan de late kant, maar we schuiven wederom een weekje op. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up De playlist kun je hier vinden onder 19 Maart: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
March 26Mar 26 Author Popular Post Eén van mijn favoriete platen is For What It's Worth (Stop, Hey What's That Sound) van Buffalo Springfield. Die plaat heeft wat mystieks voor mij. Je hoort 'm in deze laatste aflevering over de muziek van Maart 1967. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up De playlist kun je hier vinden onder 26 Maart: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Volgende week gaan we verder met de muziek uit april 1968.
April 2Apr 2 Author Popular Post We schuiven een maand en een jaar door naar April 1968. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up De playlist kun je hier vinden onder 2 April: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
Thursday at 07:33 AM2 days Author Popular Post We schuiven een weekje op en kunnen onder andere luisteren naar twee uitvoeringen van Corriamo en wel van Isabella Iannetti en Patricia (Paay). This is the hidden content, please Sign In or Sign Up De playlist kun je hier vinden onder 9 April: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up