May 7May 7 Popular Post Dit is een opname uit eigen archief. Tijdens de RNI RSL in 1999 werd de playlist van de originele RNI in Augustus 1970 gebruikt. Voor sommige DJs was dat niet altijd even leuk omdat sommige platen, waar ze zelf niet zo gek van waren, wel héél vaak moesten draaien 😉 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up De uitzendingen kwamen van dit lichtschip, de LV18. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Vandaar dat ik dit in het onderdeel "Zeezenders" van het forum heb gezet.
May 8May 8 Ben,Toen zaten ze op 1575 khz, zei mijn geheugen😏Ik kon ze hier, N. Friesland, (overdag) nog vrij goed ontvangen!Groet,HA
May 8May 8 Helmut,Niet hier thuis, dan moet ik effe storingsvrije lokaties opzoeken!Maar ik heb Mi Amigo op 1575 al een paar keer (overdag) ontvangen!Vorig jaar was ik op een zonnige middag hier: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up En kon ze daar met mijn xhdata ontvanger (met KPO mini loop) prima ontvangen.Groet,HA
May 15May 15 Op 7-5-2026 om 11:18 zei Ben:Dit is een opname uit eigen archief. Tijdens de RNI RSL in 1999 werd de playlist van de originele RNI in Augustus 1970 gebruikt. Voor sommige DJs was dat niet altijd even leuk omdat sommige platen, waar ze zelf niet zo gek van waren, wel héél vaak moesten draaien 😉 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up De uitzendingen kwamen van dit lichtschip, de LV18. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Vandaar dat ik dit in het onderdeel "Zeezenders" van het forum heb gezet.Als je eens tijd en zin hebt Ben, zou je dan wat meer van deze RSL kunnen posten?Hartelijk dank,Wim
May 15May 15 Author 1 uur geleden zei Sapuripong:Als je eens tijd en zin hebt Ben, zou je dan wat meer van deze RSL kunnen posten?Hartelijk dank,WimDat ga ik doen, Wim. Goeie tip!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.