May 11May 11 Voorheen kon ik de antwoorden bij een gestarte discussie voor een deel lezen direct in het overzicht maar tegenwoordig. moet ik de desbetreffende discussie echt openen. Ik heb geprobeerd de filters aan te passen maar dat helpt niet. Het gekke is dat ik dit euvel niet heb bij blog artikelen. Maar misschien doe ik iets niet goed. Ik gebruik Safari via een iMac.
May 11May 11 Ik ervaar soms hetzelfde bij de RSS-feeds op Thunderbird. Edited May 11May 11 by Piet van der Vooren
May 11May 11 19 minuten geleden zei PowerMusic:Voorheen kon ik de antwoorden bij een gestarte discussie voor een deel lezen direct in het overzicht maar tegenwoordig. moet ik de desbetreffende discussie echt openen. Ik heb geprobeerd de filters aan te passen maar dat helpt niet. Het gekke is dat ik dit euvel niet heb bij blog artikelen. Maar misschien doe ik iets niet goed. Ik gebruik Safari via een iMac.
May 11May 11 Author 8 minuten geleden zei de redactie:Deze staat bij mij op uitgebreide weergave. Ik ontdek nu dat ik de antwoorden van dit topic wel zie maar uit andere forum onderdelen dus niet. Behalve dan bij de blog artikelen die ik wel zie.