June 24Jun 24 Geen idee. Maar ik was ook de enige bij Veronica die niet dronk.Maar belangrijk, hoe kom je er aan? Ik denk dat het "fake" is. Edited June 24Jun 24 by Juul
June 24Jun 24 Author 3 minuten geleden zei Juul:Geen idee. Maar ik was ook de enige bij Veronica die niet dronk.Maar belangrijk, hoe kom je er aan? Ik denk dat het "fake" is.Oke, waarom denk je dat?Het komt uit een doos van de zolder bij mijn ouders met allerlei herdenkingsglazen. Meeste koninklijkhuis, Kennedy en zo ook dit glas
June 24Jun 24 Zo'n glas heb ik weleens eerder gezien. Geen fake, lijkt me. Net als het glas dat mijn vriendin alweer een hele tijd geleden vond bij een kringloopwinkel in Breda.
June 24Jun 24 1 uur geleden zei leon1977:Zo'n glas heb ik zeker weten al eerder gezien. Ik denk ergens rond 1963-1964. Zou ook best kunnen, omdat de Borkum Riff erop staat. Past ook mooi in het tijdsbeeld met Kennedy. Het is dus zeker geen fake.Piet.
June 24Jun 24 Nergens maar dan ook nergens heb ik zo'n glas gezien. Ook niet in de archieven van alle collega's. Dus ik geloof niet dat het uit de Veronica burelen komt.Dus vandaar mijn eerdere opmerking.
June 24Jun 24 12 minuten geleden zei Juul:Nergens maar dan ook nergens heb ik zo'n glas gezien. Ook niet in de archieven van alle collega's.Dus ik geloof niet dat het uit de Veronica burelen komt.Dus vandaar mijn eerdere opmerking.Wellicht dat het door een andere partij op de markt is gebracht?
June 24Jun 24 38 minuten geleden zei Juul:Nergens maar dan ook nergens heb ik zo'n glas gezien. Ook niet in de archieven van alle collega's.Dus ik geloof niet dat het uit de Veronica burelen komt.Dus vandaar mijn eerdere opmerking.Mogelijk gewoon een handige (horeca)ondernemer, bv. een strandtent in Scheveningen.
June 24Jun 24 33 minuten geleden zei Martin1968:Mogelijk gewoon een handige (horeca)ondernemer, bv. een strandtent in Scheveningen.Kijk jij snapt het Martin.Ik zit er net aan te denken. Er is zoveel van die handel geweest. En "vroeger" was er niemand die zich druk maakte over de rechten van de afbeelding. Maar het is leen euk ding.Het borrelglas is wel echt. Ik had er 2 1 is naar B&G en 1 naar goede vriend Douwe. Edited June 24Jun 24 by Juul
June 25Jun 25 De afbeelding op het glas lijkt op een sticker die voorheen op de veronica drive in shows uitgedeeld werden en die ik ook op mijn slaapkamer deur had geplakt.
June 25Jun 25 Popular Post Dit is de originele sticker sinds 1960. Stond ook op T shirts. Edited June 25Jun 25 by Juul
June 27Jun 27 Op 25-6-2026 om 12:32 zei Juul:Dit is de originele sticker sinds 1960. Stond ook op T shirts.Juul,Komt deze van het t-shirt uit 1999?"14 jaar toonaangevend 21-31 augustus 1999"Rink
June 27Jun 27 Popular Post Dat was deze Rink. (1ste) 14 jaar etc.De 2e foto is in juni 1965 genomen bij Paviljoen Wildschut aan de Vreelandseweg - Hilversum.Er waren net de Veronica T-shirts gemaakt.De 2e foto ( met de originele T -shirts net als in mij eerdere post.)Harmen Siezen †, Tineke, Dirk Verweij † , Loekie Verweij (dochter Dirk Verweij), Joost de Draaijer †, Cees van Zijtveld † Ellen Daams †(reclameafd), Jan van Veen †Kun je ook zien hoeveel mensen er helaas niet meer zijn. Edited June 27Jun 27 by Juul
Wednesday at 11:49 AM4 days Ik moest aan dit draadje denken, toen ik dit zag.Van Ad Couwenberg kreeg ik een plastic tas, waar deze winkel de gekochte kleding in meegaf. Dit is een scan van de opdruk op de plastic tas:
Wednesday at 12:03 PM4 days Ziet er wel mooi uit Ben. Er is wat afgerommeld hé. Uit 1962 is deze. Pakje cigaretten Fl. 1,-Uit 1967. Edited Wednesday at 12:08 PM4 days by Juul