July 8Jul 8 Popular Post In één van de (26) plakboeken van Ad Couwenberg over de zeezenders kwam ik deze poster tegen:Ik heb even gezocht en ik vond ook deze opnamen van de programma's van die middag, ik vermoed dat deze afkomstig zijn van de downloadclub.Radio Veronica, 8 Januari 1974 - Elvis MiddagAchtereenvolgens hoorde je op die middag:12:00-13:00 Will Luikinga13:00-14:00 Rob Out14:00-15:00 Tineke15:00-16:00 Hans Mondt16:00-17:00 Tom Collins17:00-18:00 Lex Harding
July 9Jul 9 Popular Post Welnu. omdat het donderdag is..........................pixeldrainDVD3-231 kopie.mp3This file has been shared with you on pixeldrainbron: Telegraaf Edited July 9Jul 9 by Juul
July 9Jul 9 Author Popular Post Leuk, Juul. Dankjewel. Nog een paar krantenknipsels van Ad (weet niet uit welke kranten): Edited July 9Jul 9 by Ben
July 9Jul 9 En al die andere downloaders (12 nu 11.17 uur ) bedankt voor bedankt! "veel moeite hé" Edited July 9Jul 9 by Juul
July 9Jul 9 Altijd leuk die middagen (al had ik deze middag al heel lang in de verzameling en speel m nu as we speak af). Zo gaat dat Juul. Men moet inloggen om te kunnen downloaden. Dan is een "dankje" of "leuk" slechts 1 klik meer. Tja.....
July 9Jul 9 1 uur geleden zei Juul:En al die andere downloaders (12 nu 11.17 uur ) bedankt voor bedankt! "veel moeite hé"Dank Juul Had ze al staan van de elpee met tunes en Jingles natuurlijk alleen nu compleet hoor ik . Edited July 9Jul 9 by Jaap De Vries
July 9Jul 9 Author 16 minuten geleden zei Jaap De Vries:Had ze al staan van de elpee met tunes en Jingles natuurlijkOok uit de plakboeken van Ad Couwenberg komt deze raamposter over/voor deze LP (ik neem aan dat je die bedoelde, Jaap):
July 9Jul 9 5 minuten geleden zei Ben:Ook uit de plakboeken van Ad Couwenberg komt deze raamposter over/voor deze LP (ik neem aan dat je die bedoelde, Jaap):Ja Ben die Elpee bedoel ik heb hem hier nog steeds .
July 9Jul 9 Hartelijk dank @Ben en @Juul van deze Elvis fan!Ja Juul zo gaat dat tegenwoordig. Een bedankje is vaak al te veel moeite in de huidige maatschappij helaas! Edited July 9Jul 9 by RonSanJoy
July 9Jul 9 Author Popular Post Deze was wat eerder. Ook deze poster komt uit de plakboeken van Ad Couwenberg.