Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Radiotrefpunt

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aangeboden : ruim 40 Veronica Magazines uit 1974

Featured Replies

Gratis af te halen bij mij thuis in Bunschoten of op te sturen met vergoeding van de verzendkosten door de ontvanger. Wie het eerst op deze posting reageert mag ze hebben.

• Author

De tijdschriften zijn inmiddels gered van de blauwe kliko en hebben een nieuw tehuis gevonden. Zo zijn er vandaag in totaal bijna 170 Veronica Magazines het huis uit gegaan. Dat ruimt lekker op 😁

1 uur geleden zei Ben:

De tijdschriften zijn inmiddels gered van de blauwe kliko en hebben een nieuw tehuis gevonden. Zo zijn er vandaag in totaal bijna 170 Veronica Magazines het huis uit gegaan. Dat ruimt lekker op 😁

Ik weet wie staat te juichen............

• Popular Post

Bij mij in de "zeezender archief kast" liggen ook nog Veronica bladen, maar alleen uit de "zeezender periode" vanaf September 1971 tot September 1974. En als "troost" nog de bladen van September 1974 tot December 1975. Uit de VOO tijd heb ik alleen de "speciale" uitgaves bewaard als er nieuws was over Veronica.

"En dan?" schrijft Juul.... nou, soms in een nostalgische bui pak ik zo'n oude jaargang, blader ze even door en waan me dan weer in die tijd, gewoon even lekker "back in time"... niks mis mee toch? Net als het luisteren naar oude opnames... gewoon even lekker relaxen.

Fijne Vrijdag

Henk Kruize

Edited by Henk-Anna Loog

Ok Henk.

Ik heb ze gelukkig digitaal t/m aug. 1974. En ook doorzoekbaar. De fysieke heb ik weggegeven. Scheelt een hoop ruimte. Maar ik gebruik ze, dat mag bekend zijn, heel anders als de meeste zeezender verzamelaars. Bij mij gaat het om de geschiedenis. Je kunt het toch niet meenemen naar boven.............

Edited by Juul

Op 16-7-2026 om 06:53 zei thijs5326:

Mijn verzameling heb ik overgebracht naar de berging van m'n zoon.

De eerste 10 jaargangen staan nog op m'n zolder..

This is the hidden content, please

Goeie dagdeel. Hallo dan.

Ik wil van mijn twee 'doosjes' met jaargang 1998 en 1999 af nadat ik ze fatsoenlijk gedigitaliseerd heb. Maar helaas is dat zo'n irritant pokkewerk.