Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Uitgezonden 26 December '86 Presentatie: Bart van Leeuwen Erik de Zwart Lex Harding Adam Curry Jeroen v Inkel [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 270 weergaven
  2. Started by edwin8yvonne,

Presentatie: Jeroen van Inkel Bart van Leeuwen Lex Harding Eric de Zwart. [verborgen inhoud]

• Bedankt
    • 1 antwoord
    • 753 weergaven
  3. Started by edwin8yvonne,

Hierbij nog een Jaaroverzicht voor de liefhebbers over het jaar 2003 De bovenste 50 van de top 100 met een verassende nr 1... of toch niet🙂 Presentatie Wessel van Diepen 31 December 2003 [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 845 weergaven
  4. Started by edwin8yvonne,

Het aftellen is begonnen Wessel van Diepen 31 December 2004. (Heb alleen de laatste 50 van de top 100 mis de eerste 3 uur, maar dat maakt de sfeer van de laatste dag van dat jaar er niet minder om🥳) [verborgen inhoud] Ps mocht iemand dit aan kunnen vullen.....graag👍

• 0 antwoorden
    • 825 weergaven
  5. Started by edwin8yvonne,

De bovenste 36 van de Top 100 Jaaroverzicht op 538 [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 985 weergaven
  6. Started by janf001,

In het kader van (her)plaatsing van jaaroverzichten hierbij het jaaroverzicht van 2010 groet, janf http://www.mediafire.com/?c4a65w40569eu

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  7. Started by Eergisteren,

Heeft iemand de top 100 van 2019 nog opgenomen toevallig? Volgens mij gisteren bij QMusic uitgezonden, toch?

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  8. Started by edwin8yvonne,

50 Hoogst genoteerde hits uit 1980 Presentatie Felix Meurders [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 253 weergaven
  9. Started by Ronald,

Hallo Mede-forummers, Ik zie op de site van de "mega top 50" een aantal uitzendingen van jaaroverzichten staan die te beluisteren zijn. Ik zie bijvoorbeeld de complete uitzending van 1976 en 1977. Zijn deze ook ergens te downloaden? Ik heb van deze uitzendingen slechts enkele uren. Ronald.

10. Started by Joep Leenen,

Goeiedag vrienden, ik maak wat programma's met Top 40's op Mixcloud, zowel Top 40 Nederland als Top 40 Amerika. Ik heb de Nederlandse jaartal jingles tot 2000, als iemand Nederlandse jaartal jingles heeft van na 2000 zou ik ze graag willen hebben. Evenals Engelstalige jaartal jingles, 1955 - 2000, die kan ik echt nergens vinden. Wellicht kan hier iemand mij helpen, dank alvast

• 2 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  11. OA klein stukje Avondspits (van Iersel) De Regenboog (jaarwisseling) (Morrison ventje) Wat edits van de Steen en Been Show 1 jan 1991 met grappen en grollen en een stuk Hans Dorrestijn (D.P.A.) Ik vermoed opgenomen R3 ('Hilversum 3') Teruggevonden op cassette (mooi stereo): [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 596 weergaven
  12. Started by dave76,

Nog geen 3 weken na de start van Radio 538 in 1992 vierden Erik de Zwart, Wessel van Diepen en Corné Klijn de jaarwisseling. Anderhalf uur terug naar 31 december 1992 en 1 januari 1993. Met veel mooie classics en nieuwe muziek van dat moment. Afkomstig uit het archief 538 tapes van Evert Stolman in prima kwaliteit. [verborgen inhoud]

13. Started by Juul,

Bron: Telegraaf http://www.telegraaf.nl/binnenland/22654981/__De_Vries_baas_regio-omroepen__.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

• 1 antwoord
    • 711 weergaven
  14. Jack van Gelder is vrijdag boos weggelopen bij zijn eigen uitzwaai-uitzending op Radio 1. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 735 weergaven
  15. Started by thijs5326,

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 34 antwoorden
    • 11,1k weergaven
  16. Started by Marcel Ampt,

Ik ben opzoek naar opnames van Jan de Hoop als presentator bij Radio Rijnmond. Groet Marcel.

17. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 756 weergaven
  18. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Ik zit nu op mijn dab-radio te genieten van Jan Donkers, elke maandagavond van 7 tot 9 op KX radio. Nog steeds even enthousiast over zijn geliefde Americana-muziek als in de jaren zeventig, tachtig en negentig. Ik hoorde hem net zelfs zeggen: 'Allejezus, wat verschijnt er toch een hoop mooie nieuwe muziek tegenwoordig'. Voor veel bezoekers van deze site waarschijnlijk niet zo interessant, maar ook Leo van der Goot, Hans Hoogendoorn en Ad Bouman doen een keer per week hun eigen 'ding' op deze ongewone zender, waar iedereen gewoon draait wat hij of zij mooi vindt. Nu overal in Nederland in de digitale ether. Paul

• 2 antwoorden
    • 871 weergaven
  19. Started by Martin1968,

Mijn goede vriend Patrick Crooijmans (o.a. oud-radionieuwslezer van de NOS/programmamaker Omroep Zeeland) is aan het digitaliseren geslagen. Zijn eerste wapenfeit is een opname van Omroep Zeeland uit 1992. Het betreft de eerste ochtenduitzending met Jan Parent, Jan Veldkamp bij Radio Monique. [verborgen inhoud] Bron:

• 3 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  20. Started by Alex,

VOO Veronica op 1 met een special over 'Jan Soldaat'. Presentatie Rob Out en met muziek uitgezocht door Ad Bouman. Wie weet wanneer deze special is uitgezonden? Excuus voor de brom, deze zit helaas in de opname. Ook deze weer uit de cassettedoos van Bob Bootsma, TY Bob. [verborgen inhoud] Foto: www.radiovisie.eu

• 0 antwoorden
    • 882 weergaven
  21. Started by JacChicago,

Het is eind jaren '70, als ik als trouw luisteraar van Het Steenen Tijdperk plaatjes aanvraag bij Jan Steeman aanvraag (van Kasenetz Katz Singing Orchestral Circus tot Neon Philharmonic). Veel muziek nam ik destijds op mijn bandrecorder op. Toen had ik nooit kunnen denken, dat ik eind 2000 door Jan Steeman werd aangenomen als producer van het Steenen Tijdperk op radio 2. Vandaag kwam het bericht dat Jan Steeman zaterdag 30 juli op 76-jarige leeftijd is overleden. Het stemt mij verdrietig. Jan wist alles van muziek (of het nu klassiek was of pop). We wisselden heel wat muziek met elkaar uit. Tijdens de lunch op vrijdag had Jan ook altijd prachtige verhalen over…

• Verward
      • Treurig
      • Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 11 antwoorden
    • 2,1k weergaven
  22. Started by Sylvester,

Als kind las ik de Taptoe, waarin mooie verhalen stonden maar ook strips, onder meer 'Rik, Clio en Pluk', getekend door Jan Steeman. Ik heb me jarenlang afgevraagd of dat dezelfde Jan Steeman was die ik op Hilversum III hoorde, maar nee: [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  23. Ik heb hier een gedicht van Joost Nuissl over The Cats in een programma van en voorgedragen door Jan van Veen. Wie heeft de hele uitzending of een betere versie van hetgeen hier wordt weergegeven. [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.