Geplaatst 16 januari 201213 jr. Alweer een tape welke ik een keer overhandigd kreeg.. "Hier, staat Veronica op. Een top 100 ofzo. Met Tineke en nog een paar gasten van dat schip"... Het bleek niet van het schip te komen, maar van Hilversum 2. Maar, eerlijk is eerlijk, het programma zit in elkaar als kwam het zo uit de buik van de Norderney.. Helaas wel met een paar tapefoutjes.. Affijn, 2 uur en 17 minuten (ruim) in stereo terug naar het zeezendergevoel, zullen we maar zeggen! Veel plezier! http://www.mediafire.com/?qp8k49nqlgquqxt
Geplaatst 17 januari 201213 jr. Kleine toevoeging: Het blijkt Hilversum 3 geweest te zijn. Ik had dus even iets in m'n oren zitten wat een kip in de kont heeft.. Ook blijkt dat Oldies45 op Offshoreradio hetzelfde programma gepost heeft. Maar dan wél alle uren. Helaas is de kwaliteit daarvan wel minder ( meer "stereo ruis"), maar het vult elkaar wel mooi aan. In mijn bestand zijn nl de nieuwsbulletins van 16:00 en 17:00 als bonus meegeleverd. Het grappige is dat die berichten gelezen worden door... Arend Langenberg! Al met al een vertrouwd middagje radio destijds.. Presentatie: Tom Collins Tineke Rob Out Lex Harding Productie: Adje Bouman Nieuwslezer: Arend Langenberg Hoe Veronica wil je het op Hilversum 3 hebben? ;)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.