Spring naar bijdragen

Wie ben ik?


Floyd63

Aanbevolen berichten

Ik ben al sinds mijn 9de in radio geïnteresseerd. Vanaf het moment dat ik mij 1e transistorradio kreeg. Eigenlijk luisterde ik vanaf het moment dat ik de zeezender Veronica ontdekte, ik was toen 10, alleen nog daarna en af en toe naar de zeezender Radio Noordzee. Wat ik mij ook nog herinner was dat ik af en toe extra vroeg opstond om de tune van Radio Noordzee (man of action) te kunnen horen. Luisteren naar de zeezenders was in het gebied waar ik destijds woonde (Oost-Groningen) een hele opgave want de ontvangst was minimaal. Het verdwijnen van Veronica herinner ik mij ook nog heel goed. Op het moment dat er ruis klonk wilde ik niet geloven dat de zender er niet meer was en mijn eerste reactie was dat ik aan de afstemknop draaide om de zender te zoeken. Het gebeurde immers wel vaker dat hij spontaan even weg was. Na het verdwijnen van de zeezender heb ik de ontwikkeling van Veronica (aan land) op de voet gevolgd.

Zelf ben ik inmiddels ook al weer 18 jaar bezig met het maken van radioprogramma's. Eerst 14 jaar bij de lokale omroep Radio NOP en nu alweer 4 jaar bij de lokale omroep HK FM. Terug kijkend heb ik 18 jaar lang elke week minstens één live programma gepresenteerd en vaak meerdere. Momenteel presenteer ik één live programma op de vrijdagavond bij HK FM om 8 uur 's avonds. Het heet 'Lost In Music' en we noemen het een dwaaltocht door 50 jaar pop- en rockmuziek en radio- en tv-geschiedenis. Erg leuk om te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.