Geplaatst 19 maart 201213 jr. Een lijst met namen van programma's van Cable One. Welke missen we nog? Cable One Club Cable One Dance Party Cable One Eurochart Cable One Love Songs Cable One Weekend Club Europe By Night Keely's Nescafe Break Klassewassen Music From Marlboro Country Nescafe Koffiebreak Official Cable One Dance Party Starlight Express Tempus Fugit Time Machine Top 40 Flashback Laatste update: 23-03-2012 20:01
Geplaatst 22 maart 201213 jr. Drie aanvullingen: Glazenwassen (programma van Tom Mulder, ma-vr) Music From Marlboro Country (Benny Brown) Nescafe Koffiebreak admin: toegevoegd
Geplaatst 23 maart 201213 jr. Drie aanvullingen: Glazenwassen (programma van Tom Mulder, ma-vr) Music From Marlboro Country (Benny Brown) Nescafe Koffiebreak admin: toegevoegd In de categorie genante kennis; het was niet "Glazenwassen" maar "Klassewassen". Een gesponsord programma (ik dacht door Ariël) waarin huisvrouwen door Tom telefonisch werden geïnterviewd over hun ervaringen met het wasmiddel. Het zal niet verbazen dat deze ervaringen uiterst positief waren. De jingle was : "Klassewassen, klessebessen over wassen en afwassen met Tom Mulder". (Ik moet bekennen dat ik het na al die jaren nog steeds na kan zingen). admin: aangepast
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.