Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

onbekende plaat

Featured Replies

Geplaatst

ik ben op zoek naar een instrumentale plaat die ferry eden veel gebruikte in zijn programma's als achtergrond muziek,ook nu op extra gold gebruikt hij hem nog regelmatig.ik weet de titel nog de uitvoerende artiest niet,maar het is een soort een soort disco melodie.mischien dat iemand weet welke ik bedoel en hem hier wil plaatsen.alvast bedankt.

Geplaatst

Is het niet makkelijker om je vraag rechtstreeks bij Extra Gold te deponeren?!

Ferry gebruikt(e) o.a. Bolland & Bolland, Trinity, Teach-inn.

Een aircheck zou kunnen helpen...

Geplaatst
  • Auteur

een aircheck zou inderdaad makkelijker zijn,maar ik heb geen idee hoe je dat hier moet plaatsen.de drie die je aan geeft harm zijn het niet deze ken ik wel.in ieder geval bedankt voor het mee denken,maar wie weet is er iemand die het weet.groetjes.

Geplaatst
  • Auteur

hoi peter ik heb het op gezocht.de plaat zit in de top 40 uitzending van 28-april-2012 (top 40 van:29-april-1978) pres.ferry eden.in het uur van 1400-tot 1500 uur aan het eind na een spotje met frank van der mast,ongeveer rond de 54 min.groetjes van h.roos.

Geplaatst
  • Auteur

klopt helemaal skybird nou ik de titel zie weet ik het weer,zo zie je maar we komen er wel uit.groetjes.

Geplaatst

Graag gedaan, nu nog even aan je interpunctie werken dan komt het allemaal goed :-)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.