Spring naar bijdragen

Programma-onderdelen aangeboden!


Jingleben

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik doe maar een gooi:

Ik bied een aantal -werkelijk- nieuwe radioprogramma-onderdelen in licentie aan. Waarom? Omdat ik een beetje moe ben van al die dezelfde items op de vele zenders. Overal hetzelfde HOT (show)news, terugindetijdverhaaltjes, de krantenoverzichten, etc.

Het blinkt momenteel niet uit door creativiteit, terwijl het medium radio zoveel (goedkope) mogelijkheden biedt om luisteraars/sponsors te werven en te binden met doordachte concepten.

Het allerleukste voor de programmamaker(s) is de eigen inbreng (naar klaarliggende voorbeelden) om iets 'eigens' te creëeren dat opvalt t.o.v. de concullega's.

Mijn aanbiedingen zijn uitermate geschikt voor regionale commerciële/publieke omroepen en leveren het station, dat hierop ingaat, exclusiviteit in de regio én goodwill/status in het dekkingsgebied. Twee vliegen in één klap tegen een billijke licentievergoeding.

Wie het durft om iets anders te doen, kan me benaderen via ben_heersink@hotmail.com

P.S. Voor de hitparademakers heb ik nog een écht informatief hitparade-model klaar liggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik doe maar een gooi:

Ik bied een aantal -werkelijk- nieuwe radioprogramma-onderdelen in licentie aan. Waarom? Omdat ik een beetje moe ben van al die dezelfde items op de vele zenders. Overal hetzelfde HOT (show)news, terugindetijdverhaaltjes, de krantenoverzichten, etc.

Het blinkt momenteel niet uit door creativiteit, terwijl het medium radio zoveel (goedkope) mogelijkheden biedt om luisteraars/sponsors te werven en te binden met doordachte concepten.

Het allerleukste voor de programmamaker(s) is de eigen inbreng (naar klaarliggende voorbeelden) om iets 'eigens' te creëeren dat opvalt t.o.v. de concullega's.

Mijn aanbiedingen zijn uitermate geschikt voor regionale commerciële/publieke omroepen en leveren het station, dat hierop ingaat, exclusiviteit in de regio én goodwill/status in het dekkingsgebied. Twee vliegen in één klap tegen een billijke licentievergoeding.

Wie het durft om iets anders te doen, kan me benaderen via ben_heersink@hotmail.com

P.S. Voor de hitparademakers heb ik nog een écht informatief hitparade-model klaar liggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Ben,

Vóór je je programma ideeën gaat spuien wel eerst even registreren!

Het zou niet de eerste keer zijn dat een ander er met je idee/concept vandoor gaat.

De goedkoopste oplossing is om je idee om papier te zetten en per aangetekende post naar je zelf sturen en veilig opbergen.

Mocht iemand achteraf met je idee weglopen dan kan een advocaat aan de hand van de gedateerde enveloppe aantonen dat het jouw idee is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Ben,

Vóór je je programma ideeën gaat spuien wel eerst even registreren!

Het zou niet de eerste keer zijn dat een ander er met je idee/concept vandoor gaat.

De goedkoopste oplossing is om je idee om papier te zetten en per aangetekende post naar je zelf sturen en veilig opbergen.

Mocht iemand achteraf met je idee weglopen dan kan een advocaat aan de hand van de gedateerde enveloppe aantonen dat het jouw idee is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Ben,

Vóór je je programma ideeën gaat spuien wel eerst even registreren!

Het zou niet de eerste keer zijn dat een ander er met je idee/concept vandoor gaat.

De goedkoopste oplossing is om je idee om papier te zetten en per aangetekende post naar je zelf sturen en veilig opbergen.

Mocht iemand achteraf met je idee weglopen dan kan een advocaat aan de hand van de gedateerde enveloppe aantonen dat het jouw idee is.

Ha die Harm, ze (de ideeën) worden/zijn bij de belastingdienst 'bestempeld', met datum etc. waardoor ze als officiële stukken gewaarmerkt zijn. Maar ja, je weet hoe het gaat in deze wereld...

***Er is hoop: 3 belangstellenden die iets willen doen aan hun iedereen-doet-hetzelfde-op-de-radio-verveling...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Ben,

Vóór je je programma ideeën gaat spuien wel eerst even registreren!

Het zou niet de eerste keer zijn dat een ander er met je idee/concept vandoor gaat.

De goedkoopste oplossing is om je idee om papier te zetten en per aangetekende post naar je zelf sturen en veilig opbergen.

Mocht iemand achteraf met je idee weglopen dan kan een advocaat aan de hand van de gedateerde enveloppe aantonen dat het jouw idee is.

Ha die Harm, ze (de ideeën) worden/zijn bij de belastingdienst 'bestempeld', met datum etc. waardoor ze als officiële stukken gewaarmerkt zijn. Maar ja, je weet hoe het gaat in deze wereld...

***Er is hoop: 3 belangstellenden die iets willen doen aan hun iedereen-doet-hetzelfde-op-de-radio-verveling...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.