Spring naar bijdragen

De laatste Curry en Van Inkel 16-10-1987


michajans

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben gewezen op dit forum via het forum van Offshore en daar werd gemeld dat ik Vincent hier kon vinden. Hij heeft op Offshore ooit de laatste Curry en Van Inkel van 16 oktober 1987 gepost, echter daar werken de links niet meer. Toch ben ik op zoek naar deze uitzending aangezien het over een paar weken 25 jaar geleden is dat deze uitzending geweest is. Zou Vincent, of iemand anders natuurlijk, deze uitzending alsnog een keer willen posten? Mijn dank zal groot zijn.

Groeten,

Micha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier weer prachtig werk te vinden! Dank jullie wel! Maar volgens mij was de laatste toch echt op 16 oktober 1987. Ik weet dit omdat ik die avond helemaal alleen thuis was en mijn ouders naar mijn opa's verjaardag waren en dat was op 16 oktober. Faith van George Michael was toen de Alarmschijf en die staat gedateerd op 17 oktober 1987, dus dat zou moeten kloppen. 23 oktober deed Jeroen van Inkel alleen als ik mij goed herinner en 30 oktober 1987 begon Stenders en Van Inkel. Maar ga ze allebei beluisteren en hartelijk dank!


Hoi Vincent,

Dank nogmaals voor je postings! Je hebt me heel erg blij gemaakt! Maar ik constateer dat 16-10 en 23-10 identiek zijn, was je dat al opgevallen? Ik denk ik meld het toch maar eventjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6427
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.