Spring naar bijdragen

De laatste Stenders en Van Inkel 30-08-1991


michajans

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vanmorgen heeft Vincent mij heel blij gemaakt met de laatste Curry en Van Inkel. Maar heeft iemand ook de laatste Stenders en Van Inkel nog? Ik heb 'm hier nog op C120 cassettes staan, maar niet in de beste kwaliteit. De eerste 2 uren zijn te hard opgenomen eigenlijk, het laatste uur te zacht. En ik heb niet de juiste apparatuur, buiten een al jaren niet gebruikte cassetterecorder, om de boel te digitaliseren. Alvast bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou wel gaaf zijn als je die nog ergens zou hebben.

Ach, ik heb hier alleen een oude cassetterecorder die al jaren niet gebruikt is. Doet het overigens nog wel. Ik weet nog dat ik die avond moest werken en via omwegen de uitzending heb opgenomen. Eerst opnemen op het ene bandje en daarna overzetten weet je wel. De eerste 2 uur zijn heel hard opgenomen en het laatste uur vrij zacht. Heb de originele TDK 120 minuten bandjes nog wel, dus misschien kunnen we wat doen.

Heb nog veel meer opnames uit de 80s en 90s, maar ik heb domweg de tijd niet alles te digitaliseren, het zijn echt honderden uren met eigenlijk alleen maar jaarlijsten en "laatste uitzendingen". Heb alleen een cassettespeler en een computer, en dat is het dan. Forum zo doorlezend doen jullie dat met wat andere mooiere apparatuur.

Wie weet komen we toch nog tot iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6430
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    AppieK
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.