Geplaatst 2 januari 201312 jr. Hallo allemaal. Eerst wil ik iedereen een goed en gezond 2013 toewensen. Ik las op het WWW: Op 17 februari 2013 is het 45 jaar geleden dat de Veronica Drive-In Show in Naaldwijk was. Daarom is er op zondag 17 februari 2013 van 14.00 tot 18.00 uur in het Teejater in Naaldwijk een nostalgische Veronica Drive-In Show met de hits uit de jaren 60 en 70, met DJ's uit die jaren met veel nostalgisch materiaal en heel veel verrassingen! Deze productie is een samenwerking tussen Museum RockArt, Stichting Norderney en 192 TV/Radio. Ik zie er niets op het internet van staan,ook niet op de betreffende sites. Weet iemand of het nog doorgaat,lijkt me echt helemaal te gek om daar aanwezig te kunnen zijn. Alvast bedankt. Groetjes Rene.
Geplaatst 4 januari 201312 jr. Hallo allemaal. Eerst wil ik iedereen een goed en gezond 2013 toewensen. Ik las op het WWW: Op 17 februari 2013 is het 45 jaar geleden dat de Veronica Drive-In Show in Naaldwijk was. Daarom is er op zondag 17 februari 2013 van 14.00 tot 18.00 uur in het Teejater in Naaldwijk een nostalgische Veronica Drive-In Show met de hits uit de jaren 60 en 70, met DJ's uit die jaren met veel nostalgisch materiaal en heel veel verrassingen! Deze productie is een samenwerking tussen Museum RockArt, Stichting Norderney en 192 TV/Radio. Ik zie er niets op het internet van staan,ook niet op de betreffende sites. Weet iemand of het nog doorgaat,lijkt me echt helemaal te gek om daar aanwezig te kunnen zijn. Alvast bedankt. Groetjes Rene. Inmiddels heb ik antwoord van Ome Jaap, Beste René, Uiteraard gaat de Drive-In in februari door. We zijn volop bezig met de voorbereidingen. Zodra er meer info is zullen we deze doorgeven. Met veel groet, Jaap Schut (rockart)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.