Geplaatst 14 maart 201312 jr. Auteur Vrienden, Is er iemand hier op het forum die mij kan helpen aan een goede kwaliteit mp3 van de conference over Billy Graham? Volgens mij was die van Gerard Cox en Frans Halsema. Ze laten de engelse tekst hore van een evangelisatie bijeenkomst waar Billy Graham spreekt en ze vertalen die dan in het Nederlands. Ongeveer zo : Ladies and gentlemen Dames en Jerrycans I am Billy Graham Ik ben Willem Grijsham And I have a message for you En ik heb een massage voor u A message for every body Een massage voor ieder lichaam. You must take the step to heaven U moet op de step naar de hemel gaan. enz.
Geplaatst 14 maart 201312 jr. Auteur Vrienden, Is er iemand hier op het forum die mij kan helpen aan een goede kwaliteit mp3 van de conference over Billy Graham? Volgens mij was die van Gerard Cox en Frans Halsema. Ze laten de engelse tekst hore van een evangelisatie bijeenkomst waar Billy Graham spreekt en ze vertalen die dan in het Nederlands. Ongeveer zo : Ladies and gentlemen Dames en Jerrycans I am Billy Graham Ik ben Willem Grijsham And I have a message for you En ik heb een massage voor u A message for every body Een massage voor ieder lichaam. You must take the step to heaven U moet op de step naar de hemel gaan. enz.
Geplaatst 14 maart 201312 jr. Vrienden, Is er iemand hier op het forum die mij kan helpen aan een goede kwaliteit mp3 van de conference over Billy Graham? Volgens mij was die van Gerard Cox en Frans Halsema. Ze laten de engelse tekst hore van een evangelisatie bijeenkomst waar Billy Graham spreekt en ze vertalen die dan in het Nederlands. Ongeveer zo : Ladies and gentlemen Dames en Jerrycans I am Billy Graham Ik ben Willem Grijsham And I have a message for you En ik heb een massage voor u A message for every body Een massage voor ieder lichaam. You must take the step to heaven U moet op de step naar de hemel gaan. enz.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.