Geplaatst 2 juni 201312 jr. Drie fragmenten met Robin Albers en Ad Visser. Afkomstig van een cassette van Edwin (rauhfaser). AVRO-H3-19840716-RobinAlbers-3minEdits AVRO-H3-19840827-AdVisser-ToppopDisco-6minEdits AVRO-H3-19841001-RobinAlbers-ToppopDisco-11minEdits
Geplaatst 9 juli 20178 jr. Hoi , zou je deze fragmenten nog een keer willen douwnlouden BVD Groetjes van Ruud
Geplaatst 9 juli 20178 jr. Auteur Beste Ruud, Leuk dat je al deze oude postings ophaalt met het verzoek om een repost, maar als het spullen van mij betreft moet je helaas teleurstellen: ik heb daar echt geen tijd voor. Zeker niet in de hoeveelheid die je nu vraagt. Daarbij moet je jezelf ook afvragen wie je hier, buiten jezelf, een plezier mee doet. Ik tel alleen vanochtend al 10 repost verzoeken in de tijdlijn van het forum. Dat wekt irritatie op. Misschien dat je beter even een aantal kan opsparen en een repost verzoek kan doen in 1 topic? Er zijn altijd wel leden die je willen helpen.
Geplaatst 9 juli 20178 jr. Hoi , het lukt niet, zou je hem naar mij willen toe sturen dan stuur ik je een mailtje groetjes van ruud , of via bestand
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.