Geplaatst 15 augustus 201312 jr. Radio Minerva Antwerpen 98.0 FM & Blankenberge 105.6 FM en internet http://www.radio-minerva.be zendt heden een easy listening Top100 uit van 12.00-19.00. Dit is uniek moment voor de liefhebbers van zachte muziek voor een volwassen publiek. Volg tevens het resultaat van de inzendingen van de luisteraars op www.radiominervatop100.be Pierre Addicted To Music
Geplaatst 16 augustus 201312 jr. Jammer dat ook dit bericht mij te laat bereikte Ik heb dus niet kunnen luisteren Waarom worden zulke berichten nooit tenminste 1 dag voor de uitzending vermeld? Niettemin toch bedankt om dit te melden Vriendelijke groet
Geplaatst 16 augustus 201312 jr. Auteur Sorry, mijn fout. Ik was persoonlijk ook zeer laattijdig op de hoogte van dit uitzonderlijk evenement van R.Minerva (vakantie) en had het vroeger kunnen meedelen. Het moet minstens een 15 tal jaar geleden zijn dat men nog een Top 100 uitzond. Het fijne aan dit station is dat alle platen steeds volledig gedraaid worden bij aan-of afkondiging. Van de start om 12.00 tot 19.00 om het uur was er een andere presentator. Op nr 1 van de lijst prijkt Frank Sinatra met My Way. Pierre Addicted To Music
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.