Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

08-10-1988 - Radio 558

Featured Replies

Geplaatst

De grote file (3 uur) klopt in geen geval.

Peter meldt dat het afscheidsconcert van de Dolly Dots vanavond op tv komt. De VARA zond dat concert op 2 oktober 1988 uit. In het nieuws verder dat er een bom op een bios in Besancon is gegooid, dat vinden we terug in de krant van maandag 3 oktober.

Ik dateer deze opname dus: 2 oktober 1988.

Voor de kleine file heb ik nu even geen tijd meer om te checken.

Jan-Fré

Geplaatst
  • Auteur

Peter meldt dat het afscheidsconcert van de Dolly Dots vanavond op tv komt. De VARA zond dat concert op 2 oktober 1988 uit. In het nieuws verder dat er een bom op een bios in Besancon is gegooid, dat vinden we terug in de krant van maandag 3 oktober.

Ik dateer deze opname dus: 2 oktober 1988.

Dan hebben we deze 3 om 3 die ook van 2 oktober is: http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-5497.html

Geplaatst

Er zit eenzelfde bericht in het nieuws over een ontplofte mijn en de sluitingsceremonie van de Olympische spelen zijn begonnen. De datum klopt dus, want dat was 2 oktober. Beide files zijn dus van die dag. Vermoedelijk klopt bij één van de files de uitzendtijd niet, maar ik moet eerst gaan slapen. Ik kijk wel even of ik er morgen even tijd voor heb.

Jan-Fré

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.