Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

819 datering vraagje

Featured Replies

Geplaatst

Een uitzoekcassette. Ik heb de A en de B kant even apart geupload. Beide zullen best bij elkaar kunnen horen, ik heb dat niet gecontroleerd. In ieder geval is het niet 21-12-1988. Op de B kant komt de satellietschijf voorbij: Tina Selini - O drommos tis zois mou. Betekend dat het 1989 moet zijn. Als deze wordt gedateerd is er weer een schijfje gevonden voor het lijstje.

A: http://www51.zippyshare.com/v/22031672/file.html

B: http://www40.zippyshare.com/v/21571009/file.html

Geplaatst

Vincent, volgens mij zijn het opnames van verschillende data. Exacte datum kan ik er niet uithalen

maar op kant a zit tijdsein van 17.00 uur en op kant b 16.00 uur De opname loopt ook niet door want aan het eind van kant a staat een heel klein stukje radio 558 dus waarschijnlijk is er overheen getapet. Je hebt er misschien niet zo veel aan maar toch.

Geplaatst

B = 15.33-16.20 u

vanaf 16u Arie Swets - 3 om 3 op verzoek

datum : in de week voor 18/2, in de drive-inn promo wordt gezegd : a.s. zaterdag 18/2

Geplaatst
  • Auteur

B = 15.33-16.20 u

vanaf 16u Arie Swets - 3 om 3 op verzoek

datum : in de week voor 18/2, in de drive-inn promo wordt gezegd : a.s. zaterdag 18/2

Tina Selini was Satellietschijf van 12 tot 19 februari. Dat haal ik uit een andere opname uit die week. Dus komen we beide tot zelfde conclusie.

Dan naam van de presentator. Wij schrrijven tot nu toe Swets. Maar in het logboek van de Ross staat concequent als naam Arie Zwets vermeld. Voor mij een reden om het voortaan meer met een Z te noteren.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.