Geplaatst 14 oktober 201312 jr. Een nieuwe Top 50. Deze keer van 29 januari 1989. Presentatie Erik Beekman. Misschien dat iemand het lijstje kan maken? 819-19890129-1230-1600-ErikBeekman-Radio819Top50
Geplaatst 14 oktober 201312 jr. Even een kleine tip. Als iemand de lijst uitschrijft, wordt hierin meestal ook de notering van de week daarvoor vermeld. Dus uit 1 opname. zouden eigenlijk bijna 2 lijsten uitgeschreven kunnen worden... Succes, Wim
Geplaatst 14 oktober 201312 jr. Auteur Even een kleine tip. Als iemand de lijst uitschrijft, wordt hierin meestal ook de notering van de week daarvoor vermeld. Dus uit 1 opname. zouden eigenlijk bijna 2 lijsten uitgeschreven kunnen worden... Succes, Wim Ik heb stukje gehoord en Erik Beekman maakt niet eens melding van de binnenkomers. Jammer.
Geplaatst 14 oktober 201312 jr. Ik heb stukje gehoord en Erik Beekman maakt niet eens melding van de binnenkomers. Jammer. Ok. dan heb ik het niet goed bedacht! Wim
Geplaatst 14 oktober 201312 jr. Op zich wil ik 'm wel uitschrijven, maar dan wordt het pas woensdagavond. Morgen echt heel druk en woensdag overdag ook. Dus als iemand staat te popelen.... go ahead. Zo niet, doe ik woensdag even wat. Jan-Fré
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.