Geplaatst 21 oktober 201312 jr. En nog een koffietijd met Arie Zwets 819-19890613-1100-1200-ArieZwets-Koffietijd
Geplaatst 21 oktober 201312 jr. Mooie reeks Vincent, de volhouders 55819, petje af ze deden het toch maar. Enig idee waar dit is opgenomen, dan kan ik me een beeld vormen hoe de ontvangst was afgezet tegen vermogen. De power uit de Monique tijd haalden ze natuurlijk bij lange na niet. In Groningen was het een 100% anoraksignaal geworden. Ga je door tot 19-8-89? Paul de Haan,
Geplaatst 21 oktober 201312 jr. Auteur Door Wim opgenomen in Harderwijk. Ik moet zeggen dat het, op de donkere dagen na, niet tegenvalt. Ik heb een reeks cassettes tot eind juni. Vandaag de laatste opgenomen, woensdag gaan ze retour eigenaar. We ruilen ze om voor de andere twee stations die vanaf die schuit actief waren. Wordt vervolgt.
Geplaatst 21 oktober 201312 jr. Door Wim opgenomen in Harderwijk. Ik moet zeggen dat het, op de donkere dagen na, niet tegenvalt. Ik heb een reeks cassettes tot eind juni. Vandaag de laatste opgenomen, woensdag gaan ze retour eigenaar. We ruilen ze om voor de andere twee stations die vanaf die schuit actief waren. Wordt vervolgt. Zeker goed voor Harderwijk, de twee andere als ik goed begrijp Caroline/Monique? Paul de Haan
Geplaatst 21 oktober 201312 jr. Auteur ... de twee andere als ik goed begrijp Caroline/Monique? Klopt.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.