Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

18-03-1984 - Radio Caroline

Featured Replies

Geplaatst

Even verder gezocht en ga met je mee. Bedankt voor de correctie.

Moet je ook even op je site veranderen Vincent, volgens mij was/ben je beetje in de war door Bob Laurence.... ( achternamen lijken veel op elkaar hi)

Geplaatst
  • Auteur

Een jaar of 10 geleden ben ik, maar aanleiding van een oproep in de nieuwsgroep, de namen gaan verzamelen van alle zeezendermedewerkers. Van alle kanten heb ik toen lijstjes en overzichten gekregen. Vorig jaar heb ik deze gegevens ondergebracht op Radiopedia met het idee dat iedereen dan, indien nodig, een naam kan aanpassen als hij fout is.

http://www.radiopedia.nl/wiki/Radio_Caroline_medewerkers#Radio_Caroline_medewerkers_jaren_80

Ik gebruik deze lijsten als basis voor de namen. En inderdaad, Wim had zelfde naam op de cassette gezet. Dus was snel klaar. Niet dus. Ieder geval bedankt voor de aanvulling. Iedereen zal zelf even de naam van de file moeten aanpassen. Dat geldt ook voor de id3tag.

En aanvullingen op de medewerkerslijst kan direct op Radiopedia worden aangepast. Kom je er niet uit, laat het dan maar even per mail of hier op het forum weten.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.