Geplaatst 24 oktober 201312 jr. Vanmiddag toch maar een aantal Caroline cassettes van Wim in de recorder gestopt. Ik wil eigenlijk eerst een ander klusje afmaken, maar dit is veel te leuk om mee te wachten. De nummers 1 t/m 4 zijn een vier uur durende programma van Diane Lawrence. Veel luisterplezier! Caroline-19840318-1000-1400-DianeLawrence
Geplaatst 24 oktober 201312 jr. Auteur Even verder gezocht en ga met je mee. Bedankt voor de correctie.
Geplaatst 24 oktober 201312 jr. Even verder gezocht en ga met je mee. Bedankt voor de correctie. Moet je ook even op je site veranderen Vincent, volgens mij was/ben je beetje in de war door Bob Laurence.... ( achternamen lijken veel op elkaar hi)
Geplaatst 25 oktober 201312 jr. Auteur Een jaar of 10 geleden ben ik, maar aanleiding van een oproep in de nieuwsgroep, de namen gaan verzamelen van alle zeezendermedewerkers. Van alle kanten heb ik toen lijstjes en overzichten gekregen. Vorig jaar heb ik deze gegevens ondergebracht op Radiopedia met het idee dat iedereen dan, indien nodig, een naam kan aanpassen als hij fout is. http://www.radiopedia.nl/wiki/Radio_Caroline_medewerkers#Radio_Caroline_medewerkers_jaren_80 Ik gebruik deze lijsten als basis voor de namen. En inderdaad, Wim had zelfde naam op de cassette gezet. Dus was snel klaar. Niet dus. Ieder geval bedankt voor de aanvulling. Iedereen zal zelf even de naam van de file moeten aanpassen. Dat geldt ook voor de id3tag. En aanvullingen op de medewerkerslijst kan direct op Radiopedia worden aangepast. Kom je er niet uit, laat het dan maar even per mail of hier op het forum weten.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.