Geplaatst 11 november 201312 jr. Ik heb van Jan-Fre de onder andere de cassettes gekregen met de Nationale Hitparade. De eerste is de kliko in gegaan, alleen de muziek staat erop. Dit is de tweede cassette. Datum is overgenomen van de cassette. Op de cassette staan verschillende fragmenten van Felix Meurders en Frits Spits. Ik heb er geen tijd voor, maar misschien dat iemand hier hem wil uitzoeken. Gaat om waar de knipjes zitten en eventueel de datum die erbij hoort. NOS-H3-19770211-NationaleHitparade-UITZOEKEN
Geplaatst 11 november 201312 jr. Ik heb van Jan-Fre de onder andere de cassettes gekregen met de Nationale Hitparade. De eerste is de kliko in gegaan, alleen de muziek staat erop. Dit is de tweede cassette. Datum is overgenomen van de cassette. Op de cassette staan verschillende fragmenten van Felix Meurders en Frits Spits. Ik heb er geen tijd voor, maar misschien dat iemand hier hem wil uitzoeken. Gaat om waar de knipjes zitten en eventueel de datum die erbij hoort. NOS-H3-19770211-NationaleHitparade-UITZOEKEN De NHP is in ieder geval van 18-02-1977. Ronald.
Geplaatst 11 november 201312 jr. Knip op 25:30 Frits Spits zijn allerlei korte stukjes. Op 34:11 gaat de NHP weer verder. Als je Frits er uit knipt heb je en redelijk deel van de NHP
Geplaatst 12 november 201312 jr. Auteur De aangepaste versie: NOS-H3-19770218-Felix Meurders-NationaleHitparade-50min
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.