Geplaatst 24 februari 201411 jr. Goedemorgen, ik zoek voor de uitvaart van mijn vriend een nummer van Daniel Sahuleka - Must you go away, en dan het liefst de akoestische versie. B.v.d. Johan
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Hallo Johan, Op onderstaande link staat het nummer Sterke toegewenst in de komende dagen, Vr gr Jan
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Hallo Jan, Bedankt voor dit nummer en je medeleven, maar wat nu zó jammer is, is dat er vanaf 2 min.40sec. hele rare tikken te horen zijn. Ik dacht eerst dat het een storende mobiele telefoon was, maar het blijft hoorbaar vanaf 2 min.40 sec. Nogmaals bedankt voor de moeite. Vr gr Johan
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Hallo Johan, Je hebt gelijk , hoor het tikken ook halverwege het nummer, zal de link verwijderen en proberen ergens een betere versie te vinden
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Hoi Johan, Ik weet niet of dit de goede versie is die je bedoeld, maar ik zet 'm toch maar gereed. Ook sterkte toegewenst en ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. http://www48.zippyshare.com/v/79720049/file.html Groet, Adrie
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Aan Adrie en Jan, beide bedankt. Het gaat nu wel "lukken" zeg/typ ik met m'n strot vol.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.