Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

The Radio Tape

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

The Radio Tape part 2

Edition 2 is just out, featuring Ronan O'Rahilly at the Gravesend Satellite Lanche Night talking about the Third World Licence and his view on Satellite Radio. We talked to CM leader John Burch, looked at the closure of Luxembourg on 208 and from deep in the Offshore Archives featured 1967 inteview with Johnnie Walker on the Mi Amigo.

TheRadioBroadcastingLibrary-TheRadioTape-Part02

Geplaatst

Zijn er al mensen die deze opnamen hebben beluisterd?

Oftewel: weet iemand wat de inhoud van deze cassettes is? Op internet kon ik niks vinden.

Groet,

Jan-Fré

Geplaatst

Ondanks dat ik iedereen aanmoedig om zoveel mogelijk te plaatsen, merk ik dat ik meer download dan ik kan afluisteren. Aan deze serie ben ik nog niet toegekomen. Momenteel beluister ik de Radio 10-files en een aantal kerstuitzendingen. Ik twijfel dan of het maanden na dato nog nut heeft een beschrijving te plaatsen, de files zijn waarschijnlijk inmiddels niet meer te downloaden.

Geplaatst

Ik zag net dat ik sinds 11 april 2013 (1 jaar dus) precies 1224 uur zeezenders heb afgeluisterd en geïndexeerd. Ik heb nu meer ongeluisterde opnamen liggen dan vorig jaar om deze tijd, maar ik ben nog steeds erg blij met elk uurtje wat ik nog niet heb!

Jan-Fré

• 2 weeks later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.