March 27, 201412 yr Part 1 On Edition 1 we talked to Steve Conway, Johnny Lewis and Martin Kayne alongside the Ross Revenge in Dover. We visited one of the Radio Cracker stations and interviewed Carl Conway about his days on Caroline in 1964. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Met dank aan Martin van der Ven.
March 29, 201412 yr Author The Radio Tape part 2 Edition 2 is just out, featuring Ronan O'Rahilly at the Gravesend Satellite Lanche Night talking about the Third World Licence and his view on Satellite Radio. We talked to CM leader John Burch, looked at the closure of Luxembourg on 208 and from deep in the Offshore Archives featured 1967 inteview with Johnnie Walker on the Mi Amigo. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 1, 201412 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 2, 201412 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 4, 201412 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 6, 201412 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 8, 201412 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 9, 201412 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 9, 201412 yr Maar wel 'n foto van Robbie Dale voorop. Lijkt me sterk dat ie niet op de cassette te horen is.
April 10, 201412 yr Zijn er al mensen die deze opnamen hebben beluisterd? Oftewel: weet iemand wat de inhoud van deze cassettes is? Op internet kon ik niks vinden. Groet, Jan-Fré
April 10, 201412 yr Author Ik heb niet echt geluisterd tijdens het digitaliseren. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 10, 201412 yr Ondanks dat ik iedereen aanmoedig om zoveel mogelijk te plaatsen, merk ik dat ik meer download dan ik kan afluisteren. Aan deze serie ben ik nog niet toegekomen. Momenteel beluister ik de Radio 10-files en een aantal kerstuitzendingen. Ik twijfel dan of het maanden na dato nog nut heeft een beschrijving te plaatsen, de files zijn waarschijnlijk inmiddels niet meer te downloaden.
April 11, 201412 yr Author Ik twijfel dan of het maanden na dato nog nut heeft een beschrijving te plaatsen, de files zijn waarschijnlijk inmiddels niet meer te downloaden. Ik ben er altijd blij mee.
April 11, 201412 yr Ik zag net dat ik sinds 11 april 2013 (1 jaar dus) precies 1224 uur zeezenders heb afgeluisterd en geïndexeerd. Ik heb nu meer ongeluisterde opnamen liggen dan vorig jaar om deze tijd, maar ik ben nog steeds erg blij met elk uurtje wat ik nog niet heb! Jan-Fré
April 11, 201412 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 21, 201411 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 22, 201411 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 23, 201411 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 24, 201411 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 28, 201411 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
April 29, 201411 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
May 2, 201411 yr Author Geen beschrijving van de inhoud bij de cassette. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.