Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

usb aansluiting kapot van WD harde schijf: Is dit te repareren?

Featured Replies

Geplaatst

Nederland staat voor tegen Brazilie met 2-0 , maar ik was zo dom om over de usb-draad van mijn harde schijf (Western Digital 2TB ) te stuikelen met als resultaat dat de usb-aansluiting kapot is. Het is een loze -ruimte geworden waar de usb stekker niet meer in kan. Weet iemand of dit te repareren valt (de stroom doet het nog wel) of kan ik die harde schijf als verloren beschouwen?

Alvast bedankt!

Gr, Melle

Ik heb inmiddels op internet gegoogled en blijkbaar is de schijf te redden door de usb-aansluiting te repareren (solderen) of de harde schijf een nieuwe behuizing te geven. Volgende week ga ik maar even de langs de Saturn.

Gr, Melle

Geplaatst
  • Auteur

Nederland staat voor tegen Brazilie met 2-0 , maar ik was zo dom om over de usb-draad van mijn harde schijf (Western Digital 2TB ) te stuikelen met als resultaat dat de usb-aansluiting kapot is. Het is een loze -ruimte geworden waar de usb stekker niet meer in kan. Weet iemand of dit te repareren valt (de stroom doet het nog wel) of kan ik die harde schijf als verloren beschouwen?

Alvast bedankt!

Gr, Melle

Ik heb inmiddels op internet gegoogled en blijkbaar is de schijf te redden door de usb-aansluiting te repareren (solderen) of de harde schijf een nieuwe behuizing te geven. Volgende week ga ik maar even de langs de Saturn.

Gr, Melle

Geplaatst
  • Auteur

http://www.alternate.nl/ICY-BOX/IB-319StUS2-B-externe-behuizing/html/product/1047449?tk=7&lk=9295

Zo maar voorbeeld van een nieuwe behuizing. Ik heb zo een aantal WD schijven over gezet.

Mooi dat het zo mogelijk is. Ik ben een 'totale leek' op dit gebied en ik weet bijv. al niet hoe ik de huidige behuizing eraf moet halen. Vroeger zat er nog een schroefje in dat soort apparatuur, maar tegenwoordig is het allemaal plastic. Ik ben in ieder geval door jouw tip extra gerust gesteld dat de harde schijf op die manier nog te redden is.

Gr, Melle

Geplaatst
  • Auteur

http://www.alternate.nl/ICY-BOX/IB-319StUS2-B-externe-behuizing/html/product/1047449?tk=7&lk=9295

Zo maar voorbeeld van een nieuwe behuizing. Ik heb zo een aantal WD schijven over gezet.

Mooi dat het zo mogelijk is. Ik ben een 'totale leek' op dit gebied en ik weet bijv. al niet hoe ik de huidige behuizing eraf moet halen. Vroeger zat er nog een schroefje in dat soort apparatuur, maar tegenwoordig is het allemaal plastic. Ik ben in ieder geval door jouw tip extra gerust gesteld dat de harde schijf op die manier nog te redden is.

Gr, Melle

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.