Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Veronica schip

Featured Replies

Geplaatst

Hallo

Mijn naam is Jos woonachtig in Bergeijk, dat ligt 25km vanuit Eindhoven. Helemaal in het zuiden van Nederland. Alles wat met Veronica (1959-1974) boeit mij enorm.Al regelmatig bracht ik een bezoek aan het museum Rock Art waar al die mooie spullen staan opgesteld het is voor mijn (ook al is het 2 uur reizen ) een dagje uit. Vooral de thema dagen die te maken hebben met Veronica 538/192 vind ik een lust voor het oog en oor. De stichting Norderney mag niet verloren gaan.

Onlangs bracht ik en bezoek aan het Veronica schip gelegen in Amsterdam. Ik had van Jaap Schut begrepen dat de stichting Norderney en Het Veronica schip nogal gevoelig ligt omtrend het een en ander.(bespaar me de details) Maar bij mijn bezoek aan het schip ben ik toch behoorlijk geschrokken... Toen ik binnen in het schip aankwam zag ik helemaal niks terug van de ouwe glorie. Het interieur was behoorlijk gemoderniseerd iets wat ik persoonlijk niet vind passen bij dit stukje history. Niks was er terug te vinden van de zeezendertiijd van Veronica. Om maar te zwijgen over de muziek die er werd afgespeeld. Ik begrijp dat de Stichting Norderney niet de fiinanciele middelen heeft of had om het schip terug te brengen waar het thuis hoort....bij jullie. Maar het project Veronica schip zie ik nu al zinken.

Juul Ad en de rest ga vooral door met waar jullie mee bezig zijn en hopelijk komt De Norderney nog eens in handen van mensen en liefhebbers die echt een Veronica 538/192 hart hebben.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.