Geplaatst 9 augustus 201411 jr. Twee uur Ook goeiemorgen met Marc Jacobs, 259 meter. MiAmigo-19760729-0600-0800-MarcJacobs-OokGoeiemorgen Tape afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
Geplaatst 9 augustus 201411 jr. .......om een "vroege Jacobs" geluidstechnisch te verbeteren, tis uiteindelijk een medeGrunninger. Mi Amigo 1976 07 29 Revitalised gereanimeerde recording opname.<verbeterde kwaliteit> http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FDK6KT4BQZWZ.mp3 Paul de Haan.
Geplaatst 9 augustus 201411 jr. Auteur En ik ben zo vrij geweest om het samen te voegen met het oorspronkelijke bericht. Dan houden we het onderwerp netjes bij elkaar. Even voor de duidelijkheid: ik neem de audio 1 op 1 op van de geluidsdrager. Ik verander er verder niets aan. Als iemand de opname wil 'verbeteren' en hier wil delen? Ik vind het prima!
Geplaatst 9 augustus 201411 jr. Daar heb je gelijk aan, anders blijf je bezig. Zo hier en daar loop ik tegen leuke opnames aan maar qua geluidskwaliteit niet te best. Ik doe dan een poging het enigszins te verbeteren, maar het blijft natuurlijk middengolf. Paul de Haan. nb: Ik zie opeens <niet eerder opgemerkt> dat je op dit forum "waarschuwingspunten" kunt verdienen, hoeveel moet je hebben, wat moet je er voor doen, wie deelt ze uit, om er af geknikkerd te worden en wiens briljante idee was dit? < heb ik nu al gescored>
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.