Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Vernieuwing Get_iPlayer

Featured Replies

Geplaatst

Hier is een instructie om Get_iPlayer te vernieuwen zodat je de BBC radioprogramma's weer kunt downloaden (tv programma's kunnen buiten de UK niet worden gedownload).

Update eerst de player naar de nieuwste versie.

Klik hier: http://www.infradead.org/get_iplayer_win/get_iplayer_setup_latest.exe

Dan op de onderstaande link klikken:

https://raw.githubusercontent.com/get-iplayer/get_iplayer/master/get_iplayer   

Er komt nu een soort getypt bestand van vele pagina's. Daarop Rechts klikken en kiezen Opslaan Als. Geef de file de naam: get_iplayer.pl (je hoeft er eigenlijk alleen maar .pl achter te zetten). Sla deze op in Program Files (in C:) in de map Get_iPlayer (gele mapkleur). Je zult de melding krijgen dat die er al in zit en de vraag of je die wilt vervangen. Klik dan JA (voor vervanging). Je hebt nu de interne instructies van Get_iPlayer vernieuwd. Start dan de Get-iPlayer opnieuw op en hij werkt weer als vanouds voor de radioprogramma's.

Hier gaat ie weer als een tierelier, ook voor de BBC radio 2 programma's van Johnnie Walker, Brian Matthew e.d.

Hopelijk kun je hier iets mee. 

Groeten, Theo

Geplaatst

Theo je kunt wel tv buiten de uk downloaden

Geplaatst

Theo je kunt wel tv buiten de uk downloaden

Hier wil dat niet. Ik wil geen Expat Shield, waarmee ik dat wel kan doen, op mijn computer hebben i.v.m. storingen in andere programma's. Ik kan alle Engelse tv-stations hier ontvangen en opnemen op dvd.

Gr. Theo

Geplaatst

expat shield kun je aan en uit zetten dus stoort het niets

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.