Spring naar bijdragen

Hitlijsten niet meer zichtbaar?


Aanbevolen berichten

Dan wacht ik het nog maar even af. De tiplijst van 8 januari 1966 is niet meer zichtbaar, die van de 15e moet dan nog komen. Mij verwondert dat er bij de top 40 van 15 januari 1966 geen lijst is afgedrukt. Vandaag kan ik de tiplijst toevallig een keer helemaal beluisteren, maar soms is het ook niet zeker of je hem dan te horen krijgt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik luister....maar ik verwonderde me vanmorgen, zelfs de top 40 stond er niet. De tipparade is wel es wat later. Ik zal ook wel niet de enige zijn die er op zit te wachten. Maar misschien is er wat veranderd, dat het ergens anders is komen te staan....

Nee, er is niets veranderd. Er ging iets verkeerd. Kan gebeuren.

Geen paniek, de lijstjes komen altijd op de website.

 

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, er is niets veranderd. Er ging iets verkeerd. Kan gebeuren.

Geen paniek, de lijstjes komen altijd op de website.

 

Niels

Bedankt voor deze reactie. Het zou zonde zijn als die leuke tiplijstjes er niet zouden zijn. Ze voegen toch voor mij duidelijk iets toe, vooral om die leuke muziek uit die leuke tijden. Vanaf 15 juli 1967 heb ik de tiplijstjes en de behorende mp3tjes wel compleet, maar ook dat heeft me jaren gekost om dat bij elkaar te zoeken. Maar het is wel de moeite waard, want zo wordt het tijdsbeeld qua muziek in mijn vaderland weer een stuk scherper. Om die lijstjes samen te stellen, zal toch behoorlijk zoekwerk zijn geweest....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6416
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Don Canary Kaz
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.