Geplaatst 14 februari 201510 jr. Van de Golden Radio NL radio server - dankzij JPL BE Radio 819 - 02061989 - 1600-1700 - Live Arie Swerts - Laatste 3 Om 3 Op Verzoek http://www48.zippyshare.com/v/OFH5krMB/file.html
Geplaatst 14 februari 201510 jr. Bedankt voor deze opname. Radio 819 was de laatste NL zeezender, er zijn weinig opnames van en das jammer. Indien je meer uren 819 hebt ga dan gerust door met dit enigszins vergeten station, ik zal het met plezier aan mijn archief toevoegen. Paul de Haan.
Geplaatst 15 februari 201510 jr. Auteur Hey hoi Paul, Sla 'm niet alleen op in je archief, maar luister er ook lekker naar en geniet er opnieuw van. Het was het laatste NL radiostation vanaf de Noordzee dacht ik, voordat de commerciële satellietzenders verschenen.
Geplaatst 15 februari 201510 jr. Hey hoi Paul, Sla 'm niet alleen op in je archief, maar luister er ook lekker naar en geniet er opnieuw van. Het was het laatste NL radiostation vanaf de Noordzee dacht ik, voordat de commerciële satellietzenders verschenen. Doe ik , en bedankt
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.