Geplaatst 7 maart 201510 jr. Afgelopen week werd bekend dat de toekomst van NPO Radio 6 aan een zijden draadje hangt. Persoonlijk vind ik het erg jammer, ik luister er graag naar. Op 2 Februari was er een Bob Marley dag op NPO Radio 6, die had ik helemaal opgenomen, dus een mooie gelegenheid om te sharen voor de eeuwigheid. KRO Eerst Jaap - Jaap Brienen 07u-08u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 08u-09u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 09u-10u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren AVROTROS InVincible - Vincent Gerhardt 10u-11u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11u-12u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren VARA Powered By Angelique - Angelique Houtveen 12u-13u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 13u-14u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren AVROTROS Zet'm Op Pieter - Pieter Kok 14u-15u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15u-16u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren VARA @ Friday - Astrid de Jong 16u-17u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 17u-18u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 18u-19u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren AVROTROS Ekdoms After Dinner Tip - Gerard Ekdom 19u-20u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 20u-21u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren AVROTROS - Ruben Hein 21u-22u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren NTR Mijke & Co Live - Co de Kloet & Mijke van Wijk 22u-23u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 23u-24u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren NTR Mijke & Co Live - Easy Skanking In Boston 1978 - Bob Marley 00u-01u : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.