Spring naar bijdragen

Radio 390 - 1967


martinja

Aanbevolen berichten

Dit zijn de 390 opnames die ik enkele maanden geleden mbt geluidskwaliteit verbeterde en vervolgens bij de buren aanbood, gelukkig is sindsdien de kwaliteit niet achteruit gegaan.

Overigens ben ik niet de oorspronkelijke opnemer van de opnames. Zie buren: Overige zeezenderfiles 2014/2015

 

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi man. Het is zonde om het in de kast te laten liggen en ik heb ze op een cd staan ergens en jah ut is vrij in de lucht geweest. Deze dingen stammen uit 2003 en ik heb er ooit naar geluisterd, maar luister helaas allang geen Engels meer en heb van Rob Mesander geleerd dat iedereen wel naar een bepaalde periode luistert of tot een bepaalde periode en zo ook ik: geen Engels meer.

Dan heb jij van de opnamen toch wel genoten Paul en mogelijk ook herinneringen aan die tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

martinja,

 

Bij deze show: 390-28071967FinalHalfHour16381708ClosingDown

Op Radio 390 zit er een (hinderlijke) fluittoon doorheen.

Aan het eind, na close down, is niets te horen...

M.a.w. er zat géén station onder of 'stijf' tegenaan.

 

Mischien kwam de fluittoon van hun eigen zender/audio?

Of.... of... zat hun (zend) kristal niet exact op de juiste freq.?

 

Maar toch prachtig om die mooie programma's van R 390 te (mogen!) horen!!

 

 

Bedankt voor het plaatsen,

 

HA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6426
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.