Geplaatst 21 maart 201510 jr. Auteur Sorry ik heb blijkbaar geen machtiging om bestanden te uploaden.
Geplaatst 21 maart 201510 jr. Sorry ik heb blijkbaar geen machtiging om bestanden te uploaden. Dat heb je wel. Ik denk dat er iets bij jou misgaat. Welke browser en versie gebruik je?
Geplaatst 21 maart 201510 jr. Dan zou je gewoon een link moeten kunnen plaatsen. Optie is om eens op het hieronder aangegeven knopje te klikken en dat te proberen.
Geplaatst 22 maart 201510 jr. Auteur Tweede poging nadat ik op het 'geadviseerde blokje' geklikt heb. Nee lukt niet. Ik krijg deze mededeling in beeld: Fout Je hebt geen toelating om dit type bestanden te uploaden
Geplaatst 22 maart 201510 jr. Je hebt geen toelating om dit type bestanden te uploaden Euh... wil je een bestand naar het forum uploaden, zoals een foto? Nee, dat gaat dus niet werken. Dat staat inderdaad uit. Een link plaatsen zoals van mediafire of zippyshare is hiervoor de juiste optie.
Geplaatst 22 maart 201510 jr. Auteur Driemaal is scheepsrecht? Dank voor je hulp. Het gaat om deze file:http://www.mediafire.com/listen/88ob7z891x0jopy/MiAmigo_Marc_Jacobs_Stuart_Russel_weer.mp3 Wie weet welke datum hier achter zit? Waarschijnlijk baken 16.
Geplaatst 22 maart 201510 jr. Erg jammer dat het zo kort is. Het is inderdaad uit Baken 16 met Mark Jacobs en Frank vd Mast maar de datum???????
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.