Geplaatst 28 april 201510 jr. Gisteren 40 jaar geleden: MiAmigo-19750427-1200-1300-JoopVerhoof-PeterVanDam-VoorOfTegen-matig.mp3
Geplaatst 28 april 201510 jr. Hoi Vincent, ook weer super! Een opname die ook nog niet eerder (bij mijn weten) tussen de berg duplicaten zat! Dankjewel! Robert
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Ik had ooit eens een gedichtje geschreven over 259 en dat rijmt op voor en tegen in het Mi Amigo Fanblad. En ik denk en vermoed dat men in Spanje dat toen ook moet gelezen hebben en dat dan maar als titel gebruikt zeker weet ik dat niet natuurlijk ? Maar vreemd vind ik eigenlijk wel. Ik was ook lid van de Mi Amigo Fanclub wie was dat niet in die tijd haha , en nee het gedicht heb ik al heel erg lang niet meer en het nummer waar dat toen in verschenen is ook niet meer. Wel een klein beetje jammer maar ja er zijn ergere dingen dan een gedichtje he. " Radio Mi Amigo 259 voor of tegen " die benaming van dat programma die maar heel kort heeft bestaan , is vermoedelijk afkomstig van een gedichtje wat ik ooit eens schreef en instuurde naar de Mi Amigo Fanclub. Hebben ze daar de mosterd gehaald ? heb een zeer sterk vermoeden. Groeten 27 augustus 201510 jr. bewerkt door Gast
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.