Geplaatst 16 mei 201510 jr. Ik zie dat de tipparade nog niet ververst is. Wel staat de uitzendtijd van vandaag erbij. Hopelijk gebeurt dat nog.
Geplaatst 16 mei 201510 jr. Als er bij de posting als plaatsingstijd 23.59 uur staat heb ik alles op vrijdagavond af kunnen maken, en staat het er zaterdagochtend nog niet op.... ...moet je effe wachten.
Geplaatst 16 mei 201510 jr. Als het maar komt, want ik verzamel die lijstjes en de nummers die erin staan.
Geplaatst 16 mei 201510 jr. Ik had al zo'n vermoeden Hendrik. De lijst is nu online. Niels 16 mei 201510 jr. bewerkt door Niels Zack
Geplaatst 16 mei 201510 jr. Mooie tiplijst. Dat er veel nieuwkomers zouden zijn, had ik wel verwacht. Maar een aantal vragen roept deze lijst wel op. Twee nummer 1-noteringen? Ik heb Paint it, black vaak voorbij horen komen en had ook wel rekening gehouden met het feit dat ie in de tipparade zou komen, maar dat ie direct op 1 binnen zou komen, was een verrassing. Ook gezien het feit dat de single pas op 28 mei 1966 in de top 40 kwam. Misschien eenzelfde geval als in 1970, toen Up around the bend op 2 mei alarmschijf werd en dat twee weken lang bleef en op 16 mei de top tien binnenknalde? The Outsiders met Thinking about the day ipv Lying all the time? Maar het is wel leuk om die lijstjes elke week te bekijken. Zo komen veel van die leuke oude nummertjes uit de sixties waarvan je soms het bestaan niet vermoedde, onder de aandacht en in mijn mp3-verzameling terecht....op een paar na, die onvindbaar blijken te zijn (zie mp3tjes 1966). 23 mei 201510 jr. bewerkt door HendrikDelmenhorst
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.