Spring naar bijdragen

Tipparade 14 mei 1966


Aanbevolen berichten

Mooie tiplijst. Dat er veel nieuwkomers zouden zijn, had ik wel verwacht. Maar een aantal vragen roept deze lijst wel op. Twee nummer 1-noteringen? Ik heb Paint it, black vaak voorbij horen komen en had ook wel rekening gehouden met het feit dat ie in de tipparade zou komen, maar dat ie direct op 1 binnen zou komen, was een verrassing. Ook gezien het feit dat de single pas op 28 mei 1966 in de top 40 kwam. Misschien eenzelfde geval als in 1970, toen Up around the bend op 2 mei alarmschijf werd en dat twee weken lang bleef en op 16 mei de top tien binnenknalde? The Outsiders met Thinking about the day ipv Lying all the time? Maar het is wel leuk om die lijstjes elke week te bekijken. Zo komen veel van die leuke oude nummertjes uit de sixties waarvan je soms het bestaan niet vermoedde, onder de aandacht en in mijn mp3-verzameling terecht....op een paar na, die onvindbaar blijken te zijn (zie mp3tjes 1966).

bewerkt door HendrikDelmenhorst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6429
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Turtur
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.