Spring naar bijdragen

zeezender websites


victorromeo

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Even wat vragen over een paar zeezender websites. Ik ben er een tijdje uit geweest vandaar dat ik niet weet wat er aan de hand is met de zeezender downloadclub. Ik ben hier lid van (ik heb het lidmaatschap althans nooit opgezegd, maar ook al jaren niet meer betaald) en ik meen me te herinneren dat deze al een tijd niet meer aangevuld is, maar ik kon er nog wel steeds bestanden vanaf downloaden. Nu lijkt de hele website Please login or register to see this link.  uit de lucht te zijn.  Please login or register to see this link.  is er nog wel maar die accepteert mijn inlognaam en wachtwoord niet meer.

En wie weet wat er gebeurd is met schriel.nl? Dit vond ik altijd een heel overzichtelijke en complete website over zeezenders, maar ik zie nu alleen nog beeldvullende foto's van een strand. 

 

 

Zijn er ook alternatieven met het complete verhaal over de verschillende zeezenders? Bij mediapages zie ik alleen nieuwsberichten, maar misschien kijk ik niet goed?

Met vriendelijke groet,

Hylco

bewerkt door victorromeo
tekst weggevallen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel belovende foto's van een strand?  Mischien is dhr Schriel wel binnen gelopen en verblijft hij veelvuldig op exotische stranden.

Oja, hier is ook nog wel iets te zien   www.marinebroadcasters.com

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat op schriel.nl stond is ondergebracht op andere sites: Please login or register to see this link. voor de hitlijsten, radionieuws op Please login or register to see this link. en de radiohistorie op Please login or register to see this link. . Deze laatste is een wiki waar iedereen die het wil, artikelen/onderwerpen kan toegvoegen. 

En voor Paul: het zijn foto's van het oostelijk deel van Terschelling.

bewerkt door Vincent
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat op schriel.nl stond is ondergebracht op andere sites: Please login or register to see this link. voor de hitlijsten, radionieuws op Please login or register to see this link. en de radiohistorie op Please login or register to see this link. . Deze laatste is een wiki waar iedereen die het wil, artikelen/onderwerpen kan toegvoegen. 

En voor Paul: het zijn foto's van het oostelijk deel van Terschelling.

Oosterend, mooi wandelgebied.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6426
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.