Geplaatst 24 augustus 201510 jr. Caroline-20141121-Radio Caroline North Remembered. http://www12.zippyshare.com/v/L00vEdri/file.html Groet Henk.
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Henk ik krijg het volgend bericht bij aanklikken van de download: Gevaarlijke website geblokkeerd U probeert toegang te krijgen tot: http://www12.zippyshare.com/v/L00vEdri/file.html Dit is een bekende gevaarlijke website. Het is raadzaam deze website NIET te bezoeken. In dit gedetailleerde rapport worden de beveiligingsrisico's van deze website uitgelegd.Deze website is voor uw veiligheid geblokkeerd. Ga naar Symantec voor meer informatie over phishing en internetbeveiliging. Deze site afsluitenToch doorgaan naar site Enig idee wat hiermee aan te vangen is? Pierre Addicted To Music
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Auteur Ik heb zojuist de link gedownload maar bij mij werkt hij gewoon, heb geen idee wat er aan de hand is misschien dat iemand anders het weet, Groet Henk.
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Dank voor de reactie. De oorzaak moet bij mij liggen (virus?). Alles wat ik wil downloaden volgt met deze waarschuwing! Ik heb Malwarebytes er op afgestuurd, maar die vind niets. Bedankt. Iemand enig inzicht? Pierre Addicted To Music
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Ik heb Malewarebytes en Norton Security 2015 by Symantec. Pierre Addicted To Music
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Aha. Ik heb een andere virusscanner en die geeft geen waarschuwing. Misschien heeft Symantec zippyshare op zijn zwarte lijst gezet, om welke reden ook, maar andere virusscanners lijken daar dus niet in mee te gaan.
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Bedankt Paul, Vanwege jou visie heb ik, ondanks de waarschuwing, doorgezet en gedownload. Alles clean. Ook verdere downloads via zippyshare gaan nu probleemloos. Raar soms hoe één en ander plots voor een onverklaarbare situatie kan zorgen. Pierre Addicted To Music
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Met het aanklikken van de downloadlink voor zippyshare worden op de achtergrond ook meteen andere sites geopend (reclame, enz.) Die zorgen voor de virusmelding die Pierre meldt. Advies: deze sites 'sluiten' (wegklikken), waarna zippyshare weer overblijft. Vervolgens kun je virusvrij downloaden. Het 'probleem' zit 'm dus niet in zippyshare, maar in de 'rommel' die aan de downloadlink is gekoppeld. Niet alle virusscanners reageren hierop overigens. Dus de één geeft wél een melding en de ander niet. Zippyshare zelf is clean! groet, Hans
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.