Geplaatst 1 september 201510 jr. Hallo, wie O wie heeft er opname gemaakt van Surfradio op 30-08-2015 en 31-08-2015? De mijne zijn namelijk (voor een deel) mislukt. Ik hoop dat er nog iemand is die het opgenomen heeft. Zonden daar de laatste dagen vanaf de Mebo uit!
Geplaatst 2 september 201510 jr. Helaas......ik wist het niet, anders had ik het opgenomen alhier en kon ik je helpen had je dit eerder vermeld dan had je mensen als back-up achter de hand denk ik Ik ontdekte gisteren pas dat op de 31e ook RNI Germany speciale programma's en wat RNI zeezender programma's draaide Dit stond helaas niet op hun website! Wel op een face book site, ik wist niet dat ze die hadden Volgend jaar beter! Vriendelijke groeten, Jean-Pierre
Geplaatst 2 september 201510 jr. https://www.facebook.com/pages/RNI-Radio-Northsea-International/137048706359945?fref=ts de RNI Radio Northsea International pagina van RNI Germany
Geplaatst 2 september 201510 jr. Auteur Helaas......ik wist het niet, anders had ik het opgenomen alhier en kon ik je helpen had je dit eerder vermeld dan had je mensen als back-up achter de hand denk ik Ik ontdekte gisteren pas dat op de 31e ook RNI Germany speciale programma's en wat RNI zeezender programma's draaide Dit stond helaas niet op hun website! Wel op een face book site, ik wist niet dat ze die hadden Volgend jaar beter! Vriendelijke groeten, Jean-Pierre Dank je wel voor je reactie. Snap ook nog steeds niet wat er is misgegaan. Ik ontdekte het pas bij het terugluisteren! Pech gehad noemen ze dat!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.