Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Mandy Marton van DAB+

Featured Replies

Geplaatst

Hier is de show van Mandy Marton op Radio Seagull van gisteravond opgenomen van DAB+. Het klinkt allemaal erg dof. Is dat gewoon voor DAB+ ? Het komt van een PEAQ radio.

http://we.tl/DqvV2oUVgK (tot 12 september)

Als dit DAB+ kwaliteit is, dan denk ik dat we er goed op achteruitgaan met de afschaffing van FM en MG.

Gr. Theo

Geplaatst

Theo,

Als het dof klinkt ligt het of aan jouw of aan de aanvoer van Seagull. Als je het wilt vergelijken, deze DAB+ opnames heb ik van de week opgenomen en geplaatst:

Klinkt wat mij betreft niet slecht.

Vincent. Bedankt voor je opnamen. Dat klinkt inderdaad goed. Het wegvallen van het signaal kan liggen aan mijn huis waar erg veel storing is op o.a. MW en LW. Alleen maar geknetter. Seagull was gisteravond hier op de MW ook slecht. Veel ruis e.d. Ik heb inmiddels ontdekt waar het aan ligt dat het zo dof is. Er zit ook nog een equalizer in die je kunt afstellen. Heb de frequentie nu hoger staan en het klinkt nu goed.

Geplaatst

Hier is een nieuwe opname van DAB van Mandy van afgelopen vrijdag. Klinkt een stuk beter dan de vorige.

http://we.tl/A2wFsmMIem (tot 19 september).

Gr. Theo

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.