Geplaatst 27 september 201510 jr. Herbert Visser zit iedere zondagochtend op de 49 meterband (6070 kHz) met Superclan Radio. Vanochtend was Peter Teekamp te gast in de uitzending. SuperclanRadio-20150927-0808-0900[UTC]-HerbieTheFish-GuestPeterTeekamp.mp3 Het programma wordt uitgezonden door Channel 292: http://www.channel292.de/ Volgens hun website wordt er momenteel met 10 watt uitgezonden vanuit het zuiden van Duitsland. Verklaart waarschijnlijk ook de slechte ontvangst: S8, -80 dBm. 27 september 201510 jr. bewerkt door Vincent
Geplaatst 27 september 201510 jr. Bedankt Vincent Een leuke opname. Wel veel ruis maar het is leuk om niet een zo schoon gemaakt opname te horen. Het lijkt een beetje dat Radio Luxembourg die na 0000uur in de nacht werd weg gedrukt door de zender uit Italia. Groeten Peter Serbia
Geplaatst 27 september 201510 jr. Auteur Peter, het signaal is gewoon heel zwak. Met een normale KG ontvanger kan je het wel vergeten.
Geplaatst 24 oktober 201510 jr. Bedankt for infomatie Vincent. Ik heb gekeken naar wat je heb, maar het is me een beetje te kostbaar. Ik heb met mijn Grundig geprobeer maar de zender valt helemaal in de ruis weg. Ik heb dit programma geluisterd en ze praten veel over de Offshore Radio super. Nogmaals bedankt voor dit programma. Groeten Peter Serbia
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.